پروژه صفر تغییری اساسی در طراحی سامسونگ به وجود خواهد آورد!

بر کسی پوشیده نیست که گلکسی S5 برخلاف نسخه‌های قبلی از استقبال خوبی برخوردار نبود و سامسونگ نیز نتوانست همانند گذشته فروش خوبی از این محصول داشته باشد. باید یپذیریم که طراحی کلی پرچم‌دار سامسونگ از گلکسی S3 تاکنون تغییر اساسی نداشته و سامسونگ تنها به تغییر شکل و شمایل قاب پشتی اکتفا کرده است.

samsung-logo

روش سامسونگ در طراحی پرچم‌دارانش مورد انتقاد افراد زیادی قرار گرفت و کمپانی مذکور بر آن شد تا در طراحی خود تحولی دهد، تغییراتی از جنس فلز؛ اغلب محصولات سامسونگ تاکنون پلاستیکی بودند و سامسونگ سعی کرد تا چند محصول را نظیر گلکسی نوت4 و گلکسی آلفا از فلز بسازد. حال بر اساس آن‌چه که سام‌موبایل گزارش کرده، سامسونگ در حال فعالیت بر روی پروژه‌ای با نام پروژه صفر است که انتظار می‌رود در ارتباط با طراحی گلکسی S6 باشد.

جالب است که سامسونگ در انتخاب نام پروژه‌های محصولات خود اغلب از حروف الفبا استفاده کرده است، نظیر گلکسی S4 (پروژه J)، گلکسی S5 (پروژه K) و گلکسی نوت 4 (پروژه T) اما اینکه سامسونگ برای گلکسی S6 نام پروژه صفر را انتخاب کرده است، احتمال می‌دهد تا همه چیز این محصول از صفر آغاز و طراحی شود؛ زیرا که طراحی ظاهری و هم رابط کاربری گلکسی S5 نیازمند تغییرات اساسی است.

به نظر شما آیا طراحی گلکسی S5 خوب و دلچسب بود؟ رابط کاربری آن چطور؟

1 در مورد “پروژه صفر تغییری اساسی در طراحی سامسونگ به وجود خواهد آورد!”

  1. رابط کاربریش بد نبود سونی و اچ تی سی بهتر عمل کردند ولی طراحی پرچمدارش یعنی s5 ناامید کننده بود طوری که فرق پرچمدارش و میانردش خیلی مشخص نبود کسی که چنین پولی برای یه گوشی پرداخت میکنه باید یه گوشی خاص داشته باشه خدا که به طراحیش یه سر و سامونی بده

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH