قیمت اپل واچ مشخص شد، همچنان سرسام آور!

اپل با وجود تمام شایعات اسمارت واچ خود را چند ماه پیش معرفی کرد. ساعت هوشمند این کمپانی که اپل واچ نام داشت، نتوانست انتظارات افراد زیادی را برآورده کند و محصولی قدر برای رقابت با سایر ساعت‌های هوشمند باشد. اپل در کنار اولین ساعت هوشمند خود دو اسمارت فون را نیز معرفی نمود که تمام آن‌ها اکنون در بازار موجود هستند اما ساعت هوشمند خود را روانه بازار نکرد و این فرآیند را به چند ماه بعد موکول نمود. اپل قیمت دقیق این محصول را در زمان معرفی اعلام نکرد اما اکنون وب‌سایت فرانسه اپل با نشانی iGen.fr اطلاعاتی را در خصوص قیمت این محصول منتشر کرده است.

Apple-Watch-Edition

طبق گفته این وب‌سایت قیمت اپل واچ با بند استیل 500 دلار (بیش از یک و نیم میلیون) و قیمت نسخه طلایی آن مابین 4000 تا 5000 دلار است (بین 13 تا 16 میلیون تومان). خب انتظاری بیش از این نیز نداشتیم، زیرا که اغلب محصولات اپل در مقایسه با سایر کمپانی‌ها قیمت واقعا سرسام آور و نجومی دارند. پس ساعت هوشمند اپل نیز می‌بایست چنین باشد.

اخباری که تاکنون منتشر شده، مبنی بر این بودند که اپل ساعت هوشمند خود را در ولنتاین سال 2015 روانه بازار خواهد کرد اما طبق اطلاعات iGen.fr اواسط فوریه 2015 شاهد ورود رسمی این محصول به بازار خواهیم بود؛ همچنین معاون ارشد اپل نیز گفته است که اپل واچ بهار 2015 وارد بازار خواهد شد.

با وجود این قیمت‌ها آیا همچنان مایل به خرید اپل واچ هستید؟ کدام محصول را جایگزینی مناسب برای اپل واچ می‌دانید؟

4 در مورد “قیمت اپل واچ مشخص شد، همچنان سرسام آور!”

  1. بنده که مایل نبودم و هیچ وقتم نخواهد بود حتی اگه بکنه 1 میلیون یا مجانی بهم بدن
    فقط سونی تنها موبایلی که اگه 20 میلیونم باشه حاضرم براش پول بدم 🙂

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH