خبر جدید وال استریت ژورنال درباره مذاکرات اپل برای حضور رسمی در ایران

چندی پیش بود که خبری در خصوص ورود اپل به ایران تمام رسانه‌های داخلی را درگیر خود نمود. خبری که مضمون آن ورود رسمی کمپانی آمریکایی اپل به ایران بود و نشان از این می‌داد که این شرکت در حال بررسی برای ورود به کشور ما است. خبر مذکور را وال استریت ژورنال برای بار اول منتشر کرد که امروز در پی یک اصلاحیه اعلام نمود، خزانه داری آمریکا و تحریم‌های این کشور بر ایران را سد راه اپل می‌بیند و منتظر توافق همه جانبه با ایران است.

providenceplace_hero

بعد از توافق ژنو کمپانی اپل قادر شد تا حدودی وارد بازار ایران شود و بخشی از محصولات خود را به مردم عادی بفروشد، اما حضور صد درصدی این کمپانی در ایران در گرو توافق نهایی کشور ما و آمریکاست. در این اصلاحیه بیان شده است که اپل برای ورود به ایران با وزارت خزانه داری آمریکا مذاکره خواهد کرد که با این وجود همچنان تحریم‌ها سد راه اپل هستند، زیرا که تحریم‌های اخیر علیه نظام بانکی کشور نقل و انتقال مالی را دشوار کرده است.

چندی پیش نیز یک شرکت داخلی ادعای نمایندگی رسمی اپل را کرده بود که با مرور زمان خلاف این قضیه ثابت شد. حال باید منتظر بمانیم تا تیم مذاکره کننده ایران به فعالیت خودشان ادامه دهند و اپل نیز که دوست داران زیادی در ایران دارد، بتواند وارد این مرز و بوم شود.

1 در مورد “خبر جدید وال استریت ژورنال درباره مذاکرات اپل برای حضور رسمی در ایران”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH