کالبد شکافی نکسوس9 را تماشا کنید

ماه گذشته گوگل تبلت جدید خود را که HTC آن را ساخته بود، معرفی کرد. تبلتی که با آخرین نسخه از سیستم عامل محبوب اندروید روانه بازار شده و سخت افزار قدرتمندی دارد و می‌تواند رقیبی جدی برای تبلت‌های اپل باشد. حال وب‌سایت iFixit این تبلت را به دست آورده و به کالبد شکافی آن پرداخته است.

e3iTm3T6qwCaltX3

این وب‌سایت قطعات داخلی دستگاه‌های مختلف نظیر اسمارت‌فون و تبلت را باز می‌کند و یک نمره کلی به تعمیرپذیری دستگاه مورد بررسی می‌دهد. این نمره که از 10 واحد در نظر گرفته می‌شود، میزان سختی دستگاه در مقابل تعمیرات را نشان می‌دهد. این وب‌سایت پیش‌تر به تبلت رقیب نکسوس 9 که همان آی‌پد ایر2 است نمره 2 از 10 را داده بود که اکنون با بررسی نکسوس9 به این تبلت نمره 3 از 10 را داده است.

j1OS5BSyX1WXQVKv

همچنین سایت مذکور اعلام کرده است که صفحه نمایش نکسوس9 با یک چسب قوی به بدنه وصل شده که جدا کردن آن را بسیار سخت می‌کند و همچنین قطعات داخلی نیز همانند یک پازل پیچیده در کنار یکدیگر جای گرفته‌اند. نمره 3 از 10 برای نکسوس9 نشان از این دارد که کاربران این محصول چندان امید زیادی برای تعمیرپذیری دستگاه خود نباید داشته باشند و اگر برای دستگاه‌شان مشکلی پیش آید که نیاز به تعمیر باشد، باید آن را بوسیده و در گوشه‌ای رها کنند! در ادامه می‌توانید تصاویری از داخل این تبلت قدرتمند را مشاهده کنید.

qmXQlERC2XoESnmS

 

SVGVcRPICoALqGtZ HywevsgmmnJrlOrR j1OS5BSyX1WXQVKv KvkrYJ6WINUOuOTw Q1wD4OGOR5ss53Tl UYfYPEoENW1iJcxT T3JTdEBeuPxCSs1U

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH