اچ‌تی‌سی از دوربین Re و گوشی Desire Eye در کشورمان رونمایی کرد

صبح دوشنبه، هتل اسپیناس تهران میزبان مراسم رونمایی دوگانه کمپانی تایوانی اچ‌تی‌سی بود! جایی که دو محصول جدید و متفاوت این کمپانی رسما معرفی شدند.

SAM_0166

این کمپانی در این مراسم اقدام به معرفی دو محصول خاص و جذاب نمود که نشان از دید و نگرش جدید آن در بازار و رویکردهای تازه در این حوزه دارد.

اچ‌تی‌سی با رونمایی از دوربین کوچک و جالب RE، گوشی جدید و خاص HTC Desire EYE، سعی کرد تا صورت تازه‌ای به عکاسی با موبایل بدهد.

MANI9798

در ابتدای این مراسم نیراج ست، مدیر بازاریابی اچ‌تی‌سی در خاورمیانه و آفریقا در این باره گفت:‌ «در سال ۱۹۹۷، ما با عرضه رایانش در تلفن همراهی کوچک و در عین حال قدرتمند (تولید اولین تلفن های هوشمند)،  برای کاربران امکان بیرون رفتن بدون نیاز به حمل لپ تاپ را فراهم کردیم. امروز در راستای عکاسی با موبایل قدم مشابهی برداشته ایم. اچ‌تی‌سی با تلفیق سخت افزار های پیشرفته و نرم افزارهای بی رقیب، بازنگری تازه ای در برداشت ما از عکاسی داشته است. ما شما را از پشت چشمی دوربین بیرون می‌آوریم و شما را در قلب اتفاقات قرار میدهیم، جایی که به آن تعلق دارید.»

001

HTC Desire EYE، ثبت عکس‌های سلفی فوق العاده

پس از سخنرانی آقای ست، ابتدا از گوشی جدید و جالب HTC که از سری Desire بوده و نام تجاری Eye  عرضه می شود، رونمایی شد.

HTC Desire EYE با یکی از بهترین دوربین-جلویی موجود در بازار امروز و نرم افزاری که عکس شما را در بهترین حالت و در ایده‌آل ترین ثبت میکند، از کوچکترین لحظه ها تا مهمترین لحظه های شما را با وضوح بالا ثبت میکند. این گوشی با دوربین ۱۳مگاپیکسلی جلویی و پشتی –که نمونه سلفی آن از اولین های بازار است- برای عکاسی پیشرفته با جزییات بالا، امکان زوم کردن، پرینت کردن و یا کوچک کردن عکس، بدون لطمه زدن به کیفیت را برای شما فراهم میکند. Desire EYE، دستگاهی مجهز برای کاربرانی است که به ثبت عکس، سلفی و ویدیو های فوق العاده علاقه دارند. این دستگاه، به کمک سنسور BSI حتی در شرایط نور کم عکس هایی شفاف و واضح ثبت میکند. همچنین با نصب فلش دوتایی LED، در هر دو دوربین عکس هایی جذاب تر، با رنگ طبیعی تر و درجه نوری مناسب تر ثبت می‌کند.

eye-1

با قراردادن ۳ میکروفون، کیفیت صدای ویژه HTC را به مرحله جدیدی کارآیی ارتقا داده است. هر چقدر اطراف شما شلوغ باشد باز هم کیفیت صدایی واضح و عالی را در تماس های تلفنی و یا تماس های ویدیویی تضمین میکند. HTC BoomSound™ در کنار صفحه نمایش Full HD ۵.۲ اینچی، HTC Desire EYE را برای خلق بهترین تجربه های صوتی-تصویری مجهز میکند و این دستگاه را تبدیل به بهترین گزینه برای دیدن عکس و ویدیو میکند.

با طراحی متمایز و نوآورانه و بدنه صاف و صیقلی و با استفاده از فناوری رنگ‌های-دوگانه اچ‌تی‌سی،  نه تنها زیبا و مدرن است بلکه با استفاده از یک کلید دو مرحله ای برای تغییر فوکوس به شما این امکان را میدهد که تصویر شما با بهترین کادر در تصویر قرار بگیرید و حتی با نگهداشتن دوربین در یک دست عکسی مناسب بگیرید.

rang-bandi

این دستگاه به تکنولوژی HTC EYE و Zoe  و تکنولوژی اتصال به شبکه با سرعت 4G مجهز است و از یک پردازشگر Qualcomm® Snapdragon 801 برخوردار است. ویرایش و به اشتراک گذاری عکس ها، از هر جا که باشید به راحتی و با کمترین زحمت انجام میشود.

RE، یک دوربین کوچک و جالب

با  RE، جدیدترین نوآوری HTC در زمینه عکاسی، از پشت دوربین بیرون بیایید و لحظه ها را با دید کامل تجربه کنید. RE دوربینی جمع و جور و کوچک است و با ارایه تعریفی جدید در طبقه بندی دوربین های دستی (point-and-shoot) ، بدون آنکه جلوی دید شما را بگیرد به راحتی عکس ها و ویدیو های شما را با نمای کاملی از لحظات ثبت می‌کند.

SAM_0250

با طراحی استوانه‌ای RE، این دستگاه به راحتی در دستان شما قرار می‌گیرد. البته زیبا بودن و طراحی خاص این دوربین کاملا سلیقه‌ای‌ست و شاید با دیدن این دوربین از نزدیک نظر دیگری داشته باشید! دیگر نگران از دست دادن لحظه های مهم به واسطه عدم مهارت در انتخاب حالت صحیح عکاسی، نباشید. سنسور داخلی تشخیص قرارگرفتن در دست RE، دستگاه را  به محض اینکه (آن را) در دست بگیرید، فعال می‌کند و شما را از دکمه روشن و خاموش بی نیاز خواهد کرد. دکمه شاتر لمسی و بزرگ این دستگاه  که با یک فشار عکس را ثبت می‌کند و با نگهداشتن طولانی تر فیلمبرداری میکند، راه حلی ساده و مفرح برای ثبت عکس و فیلم‌هایی با کیفیت بالاست.

برای لحظه‌هایی که اهمیت زیادی دارند و برای لحظه‌هایی که می‌خواهید در قلب اتفاقات باشید و فقط ناظری از پشت دوربین نباشید از RE بهره ببرید. با استفاده از سنسور CMOS شانزده مگاپیکسلی با رزولوشن بالا و فیلمبرداری با کیفیت Full HD و لنز ۱۴۶-درجه‌ای Wide-angle و همچنین قابلیت ضبط با دور آهسته (slow motion) و ضبط با دور تند (time-lapse) در این دستگاه، RE لحظه ها را به گونه ای خاص ثبت می کند. اپلیکشن REapp با قابلیت تنظیم لنز از راه دور به شما این امکان را می‌دهد که تنظیم عکس و دنبال کردن صحنه را بر روی گوشی موبایل خود انجام دهید، یا با مرور آلبوم و بازبینی تصویرها و گردش در میان عکس‌ها و ویدیوهایی که به صورت خودکار در دوربین ذخیره شده‌اند، بهترین گزینه را انتخاب کنید.

 HTC EYE Experience:طراحی شده برای راحتی شما

البته تنها سخت‌افزار تعیین کننده کیفیت نیست. HTC EYE Experience نرم‌افزارهای عکاسی با موبایل را با امکانات حرفه‌ای خود به چالشی تازه می‌کشد و به شما این امکان را می‌دهد که در بهترین حالت از صورت خود تصویر برداری کنید.

SAM_0192

HTC EYE Experience مکالمه ویدیویی و کنفرانس تصویری را به مرحله برتری از کیفیت و کارایی رسانده است، با قابلیت تشخیص صورت، چهره شما در تمام مدت تماس ویدیویی در کادر می‌ماند.  البته این قابلیت منحصر به مکالمه میان دو نفر نیست و قابلیت تشخیص صورت، همزمان برای تشخیص ۴ نفر در یک اتاق به راحتی قابل استفاده است. به این گونه که تصویر چهره هر یک از افراد حاضر بریده می‌شود (Crop) و در صفحه نمایش با وضوح بالا جاگذاری خواهد شد. بنابراین بدون نگرانی از اینکه کجا بایستید تا همگی در تصویر باشید، از سرویس‌های تلفن تصویری استفاده کنید و دوربین همه شما را پیدا می‌کند. آیا به امکاناتی بیشتر نیاز دارید؟ گزینه اشتراک گذاری صفحه نمایش (Screen Sharing) در این دستگاه برای اولین بار قابلیت های رایانه‌‌ای در مکالمه تصویری را در تلفن هوشمند نیز ارایه می‌کند.

SAM_0194

HTC EYE Experience با امکان دو تکه کردن تصویربرداری (Split Capture function)، دریچه جدیدی برای کشف فرصت‌های خلاقانه است. با ترکیب همزمان عکس ها و ویدیوهای شما که از دوربین جلویی و دوربینی پشتی گرفته شده‌اند، به صورت یک تصویر ترکیبی، تجربه جدیدی در سلفی ها داشته باشید. شما میتوانید هم خودتان را در صفحه نمایش ببینید و هم تصویر پیش رویتان را، و متکی به تصویر کوچک شده نباشید. بوسیله Crop-Me-In در قلب اتفاقات باشید زیرا صورت شما همیشه در مرکز تصویر قرار خواهد داشت، و ویدیو ها و سلفی های زیبا تر و جذاب تری خلق کنید.  Voice Selfieشما را از موقعیت های سخت برای عکسبرداری و رسیدن به دکمه شاتر بی نیاز می‌کند. از دستور گفتاری “say cheese” برای آماده باش استفاده کنید و به محض اینکه حالت مورد پسند خود را گرفتید با دستور  “rolling”یا “action”  عکس را ثبت کنید.

 Zoe: زنده همانگونه که زندگی می‌کنید

با اپلیکیشن اشتراک گذاری و ویرایش عکس Zoe به راحتی عکس‌ها و فیلم‌های خود را به زنجیره‌ای از برجسته نمایی‌های زیبا و مدرن با موسیقی متن و تصویر متن زیبا تبدیل کنید و آنها را به اشتراک بگذارید، و حتی با عکس ها و فیلم های اشتراک گذاری شده دوستان خود ترکیب کنید و ویدیوی بی نظیری از تجربه های مشترک را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

Zoe 1.0 انعطاف پذیری را به شما عرضه میکند. با عرضه Content engine ، میتوانید هر تعداد عکسی را، تعداد خیلی کمی از عکس های ثبت و یا یک سری کامل از ویدیو های طولانی را، در Zoe  به زنجیره نمایشی تبدیل کنید. با قابلیت های جدید Zoe، میتوانید فقط یک عکس را به جلوه های زیبای نمایشی به اشتراک بگذارید.

SAM_0209

  پس از معرفی و رونمایی محصولات، مراسم پرسش و پاسخ برگزار شد.

SAM_0241

در این قسمت قول برگزاری یک همایش ویژه برای رونمایی از نکسوس جدید اچ‌تی‌سی نیز به حضار و اصحاب رسانه داده شد.

همچنین سوالاتی در خصوص این دوربین عجیب و غریب، از مسئولین htc پرسیده شد و کارایی آن با توجه به ظاهر و طرح خاصش از سوی خبرنگاران به چالش کشیده شد.

قیمت این دوربین که در حدود 200 دلار خواهد بود، از دیگر مسایلی بود که باعث شکل گرفتن سوالاتی در ذهن خبرنگاران شد. آیا با وضعیت فعلی بازار ایران، کسی حاضر است تا با پرداخت حدود 650 هزار تومان، این چنین دوربینی را خریداری کند؟

زمان عرضه عمومی

گوشی HTC Desire Eye از اوایل دی ماه در بازار ایران موجود خواهد بود. دوربین RE از اوایل بهمن ماه در بازار ایران عرضه می‌شود. با هم عکس‌های بیشتری از این محصولات جدید اچ‌تی‌سی را می‌بینیم:

re re2 re3 SAM_0249 SAM_0250 SAM_0252 SAM_0255 SAM_0256 SAM_0257 SAM_0263 SAM_0264

2 در مورد “اچ‌تی‌سی از دوربین Re و گوشی Desire Eye در کشورمان رونمایی کرد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH