چگونه در اندروید 5 از صفحه نمایش خود فیلم بگیریم؟

شاید تاکنون ­­نرمافزارها و راه‌های زیادی را تست کرده باشید تا بتوانید از صفحه نمایش گجت اندرویدی خود فیلم بگیرید.

اما با عرضه اندروید 5، قادر هستید با استفاده از یک نرم افزار، بدون اینکه نیاز به روت کردن گجت اندرویدی باشد، این عمل را به راحتی و سادگی انجام دهید. در حال حاضر یکی از بهترین راه‌های این عمل استفاده از SCR است که هم اکنون برای نسخه 5 سیستم عامل اندروید عرضه شده است.

نرم افزار +SCR Screen Recorder 5 هم اکنون در نسخه بتا عرضه شده و با امکاناتی که دارد تنها بر روی تعداد محدودی از گجت‌های اندرویدی کار می‌کند، اما طبیعی است که به مرور زمان این نرم‌افزار می‌تواند محصولات بیشتری را پشتیبانی کند.

این برنامه در دو نسخه ارابه می‌شود، نسخه رایگان با امکانات محدود که به شما اجازه می‌دهد در حدود 3 دقیقه و البته همراه با لوگوی آن اقدام به ضبط فیلم از صفحه‌نمایش‌تان کنید.

نسخه پولی این نرم‌افزار با پرداخت 1 دلار قابل خرید است. این ورژن بدون هیچ محدودیتی به شما اجازه فیلم برداری به هر میزان که بخواهید می‌دهد و البته فیلم ثبت شده عاری از هرگونه تبلیغ و لوگو است.

پس از نصب نرم‌افزار گزینه‌های لازم در اختیار شما قرار می‌گیرد که با فشردن دکمه Record، شروع به ضبط می‌کند. برای توقف این فیلم‌برداری کافی است گوشی خود را قفل کنید!

000001 000002 000003

1 در مورد “چگونه در اندروید 5 از صفحه نمایش خود فیلم بگیریم؟”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH