iOS 9 رکورد زد؛ بیشترین میزان دریافت این آپدیت توسط محصولات اپل تنها در سه‌روز!

ios9splitview_story

این جمعه، آی‌فون‌های جدید اپل همراه با آخرین نسخه از سیستم‌عامل آی‌او‌اس یعنی iOS 9 به‌فروش رسانده خواهند شد. این نسخه، هفته گذشته برای آی‌فون‌ها و تبلت‌های آی‌پد موجود (که چند نسل قبل را شامل می‌شود) منتشر شد و به‌نظر می‌رسد که اپل با عرضه iOS 9، توانسته رکورد خارق‌العاده‌ای‌ را به‌ثبت برساند.

اپل امروز اعلام کرد که بین 16 تا 19 سپتامبر (25 تا 28 شهریور ماه) بیش از 50 درصد دستگاه به‌آی‌او‌اس 9 به‌روزرسانی شده‌اند؛ این سریع‌ترین دریافت در به‌روزرسانی‌های عرضه‌شده برای سیستم‌عامل آی‌او‌اس است. فیل‌شیلر، در این‌باره مدعی است که به‌روزرسانی آی‌او‌اس 9 در بین نرم‌افزارهای عرضه‌شده در تاریخ اپل، سریع‌ترین دریافت را داشته است.

درحالی‌که از زمان عرضه آی‌او‌اس 9 تنها 72 ساعت طول کشیده تا این به‌روزرسانی توسط 50درصد دستگاه‌ها دریافت شود، با رقمی مواجه هستیم که با سرعت دریافت به‌روزرسانی‌های عمده عرضه‌شده برای سیستم‌عامل‌های دیگر در تضاد کامل است. بیش از 11 ماه پس از معرفی رسمی اندروید 5 توسط گوگل، تنها 20 درصد دستگاه‌های اندرویدی به‌این نسخه به‌روزشده‌اند.

پیش از این، حدودا یک سال طول کشید تا 87 درصد دستگاه‌ها به‌روزرسانی آی‌او‌اس 8 را دریافت نمایند و با این اوصاف، احتمالا iOS 9 می‌تواند به چنین رقمی در مدت کم‌تری دست یابد. این رقم درحالی اعلام‌شده است که مشکلات آی‌او‌اس 9 باعث شده تا بسیاری از کاربران، بابت به‌روزکردن دستگاه خود به‌ این نسخه پشیمان باشند!

2 در مورد “iOS 9 رکورد زد؛ بیشترین میزان دریافت این آپدیت توسط محصولات اپل تنها در سه‌روز!”

  1. سازندگان گوشی های اندرویدی برای گوشی های پایین رده اپدیت نمی دنند یه همین دلیل درصد اندروید 5 کمتره

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH