مایکروسافت تمام دستگاه‌های لومیا را به ویندوز 10 به‌روزرسانی خواهد کرد!

Lumias_525_530_620_635

ماه گدشته کمپانی مایکروسافت به‌صورت رسمی از آخرین نسخه سیتسم عامل خود با نام ویندوز 10 رونمایی کرد. ویندوز محبوب‌ترین سیستم عامل در میان کاربران است و مایکروسافت ادعا می‌کند که تمام مشکلات نسخه‌های قبلی در ویندوز 10 بر طرف شده و با یک سیستم عامل زیبا و کاربردی رو به رو هستیم.

با معرفی ویندوز 10 کاربران ویندوز فون نیز به این فکر افتادند که آیا دستگاه آن‌ها به ویندوز 10 به‌روزرسانی خواهد شد یا خیر؛ بخشی از پاسخ این سوال در زمان معرفی ویندوز 10 داده شده بود، زیرا که ویندوز 10 قادر است تا بر روی تمام دستگاه‌ها نظیر اسمارت فون، تبلت، کامپیوتر رومیزی و ساعت اجرا شود اما مایکروسافت در صفحه توییتر خود پاسخ کاملی به این سوال داده است.

کاربری به نام -Y06- در صفحه توییتر مایکروسافت سوالی را در خصوص به‌روزرسانی ویندوز فون 8 به ویندوز 10 مطرح کرده بود که مایکروسافت این چنین پاسخ داد:

ویندوز 10 برای تمام دستگاه‌های لومیا که با ویندوزفون 8 کار می‌کنند منتشر خواهد شد و ما در آینده مدل جدیدی از ویندوز 10 را منتشر خواهیم کرد.

خب پس دیگر نگرانی کافی‌ست و بهتر است کاربران ویندوز فون 8 تنها منتظر خبری باشند که در آن گفته شود ویندوز 10 برای دستگاه‌های لومیا منتشر شد (پس تا آن روز…).

1 در مورد “مایکروسافت تمام دستگاه‌های لومیا را به ویندوز 10 به‌روزرسانی خواهد کرد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH