این 3 گوشی اچ‌تی‌سی را از بازار بخرید

اچ‌تی‌سی یکی از سازندگان با قدمت در بازار تلفن همراه است که گوشی‌های خوب و با کیفیتی را نیز به طور معمول روانه بازار می‌کند، محصولاتی که بسیاری آن‌ها را کمی گران‌تر از حد معمول می‌دانند اما در مدل‌های جدید، به نظر می‌رسد اچ‌تی‌سی قیمت مقرون به صرفه را نیز مدنظر قرار داده و حال ما 3 گوشی این کمپانی در 3 رده مختلف که نسبت به سایر هم نوعان خودش (از همین کمپانی) ارزش خرید بیشتری دارند، برای شما معرفی می‌کنیم.

گوشی گرونه

اچ‌تی‌سی وان E8

Htc-one-E8-first-look (14)

این گوشی بسیار شبیه به پرچمدار اصلی اچ‌تی‌سی در بازار یعنی وان M8 است با این تفاوت که بدنه‌اش از فلزی نیست اما در مقابل قیمت پایین‌تری داشته و همچنین از دوربین 13 مگاپیکسلی به جای ورژن نه چندان جالب اولترا پیکسل (همان 4 مگاپیکسل) بهره می‌گیرد. با توجه به مشخصات بسیار خوب سخت‌افزاری، کیفیت بالای نمایشگر 5 اینچی فول اچ‌دی، طراحی دوست داشتنی و قیمت مناسب کمتر از 1.5 میلیون تومانی، E8 را می‌توان بهترین گران قیمت این روزهای اچ‌تی‌سی در بازار دانست.

چرا بخرم؟

نمایشگر با کیفیت فول اچ‌دی
اسپیکرهای فوق‌العاده Beats
سخت‌افزار به روز و کارامد
دوربین 13 مگاپیکسلی

چرا نخرم؟

تک فلاش ال‌ای‌دی
به خاطر جنس پلاستیکی بدنه به اندازه M8 لوکس نیست

گوشی متوسطه

اچ‌تی‌سی Desire 616

htc-desire-616

به نظر می‌رسد اچ‌تی‌سی در ساخت و البته قیمت گذاری این محصول جدیدش، کمی ناپرهیزی کرده زیرا قیمتی کمی بیش‌تر از 700 هزار تومان برای مدلی که مشخصاتی مناسب دارد، کمتر در تولیدات این کمپانی تایوانی دیده می‌شود.

اچ‌تی‌سی دیزایر 616 محصولی است که یک نمایشگر 5 اینچی با وضوح تصویر اچ‌دی دارد، پردازنده مدیاتک آن از نوع 8 هسته‌ای بوده (درست خواندید!) و دوربین 8 مگاپیکسلی‌اش، توانایی فیلم‌برداری فول اچ‌دی را دارد.

چرا بخرم؟

طراحی مناسب و شکیل
نمایشگر 5 اینچی با وضوح اچ‌دی
چیپست هشت هسته‌ای
کارایی خوب و پوسته زیبای سنس

چرا نخرم؟

رم 1 گیگابایتی
نسخه نسبتا قدیمی اندروید (4.2)

گوشی ارزونه

اچ‌تی‌سی Desire 310 Dual

HTC-Desire-310

به طور معمول از کمپانی اچ‌تی‌سی نمی‌توان گوشی‌های ارزان زیادی در بازار پیدا کرد اما به نظر می‌رسد دیزایر 310 داستان کاملا متفاوتی دارد! این گوشی که مجهز به نمایشگری 4.5 اینچی است، به کمک پردازنده 4 هسته‌ای مدیاتک خود قادر است تا به صورت فول اچ‌دی فیلم‌برداری کند، امری که در گوشی‌های این رده خیلی به ندرت دیده می‌شود. قیمت نسخه دو سیم کارته این گوشی در بازار در حدود 370 هزار تومان است و البته به تازگی، مدل جدید این گوشی با رم 1 گیگابایتی هم وارد بازار شده که نسخه تک سیم کارته آن، در همین حدود قیمت دارد.

چرا بخرم؟

قیمت مناسب در برابر امکانات
طراحی قابل قبول
فیلم‌برداری فول اچ‌دی

چرا نخرم؟

وزن بالا
کیفیت متوسط نمایشگر

8 در مورد “این 3 گوشی اچ‌تی‌سی را از بازار بخرید”

  1. البته در بنچمارک ها امتیاز بالاتری از M8 دریافت کرده که به دلیل cpu 2.5 هست اما این مدل در ایران کم پیدا میشه مخصوصا با گارانتی و مدل دوسیمکارته

  2. سلام و خسته نباشد اول یک نکته: اسپیکر های گوشی E8 BoomSound هستند بعد تفاوت هاش با m8 :نداشتن اینفرارد-بدنه پلی کربنات-روشنایی پایین تر تصویر در نور روز و شب- در بعضی از مدل ها از 4G پشتیبانی نمیشه دوربین با توجه به اینکه سنسور 13 مگاپیکسلی داره اما کیفیت تصاویر خوبی نداره و همچنین از کاور دات ویو M8 به دلیل تفاوت سایز پشتیبانی نمیکنه

    1. پیمان گل‌کار

      شما بایستی اولویت‌های خودتون در خرید را مشخص کنید تا بشود به این سوال پاسخ دقیق‌تری دارد

      1. سهیل اسکندری

        اگه نظر من رو بخواید طراحی اس 4 رنگ سیاه و شاید کاراییاش بهتر از جی 2 هست. البته انتخاب سختیه. ولی دوربین اس 4 رو خیلی بیشتر به جی 2 ترجیح میدم. و تراکم پیکسلی

  3. سلام مهندس.. بررسی گوشی htc 516 که توسط دوستان دیگر انجام شد کامل نبوده و سر سری بوده.. لطفا شخصا در مورد این گوشی مطالب کامل تری بفرمایید

  4. سلام آقای گل کار. ممنون بابت این مطلب..
    می خواستم ازتون بپرسم آیا برنامه ای برای بررسی گوشی One E8 دارید؟ راستش تا همینجای کار هم از شما بعید بود و انتظار نداشتم که این گوشی رو بررسی نکنید!! امیدوارم بررسی ش رو در دستور کارتون قرار بدید؛ چون هونطور که شما هم اشاره کردید قیمت مقرون به طرفه تری نسبت به m8 داره و از طرفی هم به خاطر دوربین مگاپیکسلیش طرفدارهای زیادی پیدا کرده و فروش خوبی داشته..

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH