آیا برنامه تولید عینک گوگل متوقف شده است؟

google-glass

عینک گوگل یا Google Glass قرار بود آینده ابزارهای پوشیدنی را متحول کند. اما به یک‌باره تمامی اخبار و هیجان شرکت گوگل در مورد این گجت متوقف شد. با هم گزارشی از خبرگزاری رویترز را در این باره می‌خوانیم.
رویترز: در حالی که هیچ نشانه‌ای از سمت گوگل مبنی بر کنار گذاشته شدن طرح عینک گوگل وجود ندارد، با این حال محو شدن یک‌باره این گجت از اخبار تکنولوژی قدری مشکوک است.
9 نفر از 16 نفری که بر روی توسعه نرم‌افزاری عینک گوگل کار می‌کردند با رویترز تماس گرفته و گفتند می‌خواهند این پروژه را رها کنند. کمک‌های مالی گوگل برای توسعه نرم‌افزاری به یک بار قطع شده و سه نفر از کارکنان کلیدی پروژه Google Glass این بخش را ترک کرده‌اند. یکی از منابع نیز گزارش داده به احتمال زیاد عینک گوگل تا اواخر سال 2015 در دسترس نخواهد بود.
در هر حال معرفی کردن این محصول مهم است که گوگل بیان کرده این‌کار را دیر یا زود حتما انجام خواهد داد و به تعهد خود در مورد مشتریان پای‌بند است. این شرکت در تماسی که رویترز گرفته بود، گفت: ما تا زمانی که این طرح به‌طور کامل آماده نشود و عیب و نقص‌هایش برطرف نگردد، آن را ارایه نخواهیم کرد.
اگرچه گوگل در کنفرانس I/O امسال سخنی از عینک خود به میان نیاورد، ولی این دلیلی مبنی بر عدم تلاش برای ساخت Glass نیست. در واقع ممکن است گوگل کاربران تازه‌ای مانند کارمندان یک رستوران یا رانندگان قطار را برای استفاده از عینک خود مورد هدف قرار داده باشد.
شاید سوال اصلی این باشد که عینک گوگل محکوم به فناست؟ آیا هرکسی می‌تواند از عینک گوگل استفاده کند یا فقط به استفاده در شغل‌های خاص محدود می‌شود؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH