اختلالات اینترنتی به خانه وزیر ارتباطات هم کشیده شد!

پروین داداندیش، همسر وزیر ارتباطات و رئیس دانشگاه آزاد واحد تهران غرب ادعا کرده که وی نیز یکی از معترضان قعطی و اختلالات اینترنتی است و همیشه این نکته را به همسر خود گوش‌زد می‌کند. وی اشاره کرد که در مواقع قعطی اینترنت ایشان و فرزندانشان گزارش موضوع را به وزیر ارتباطات کشور می‌دهند و خبر زیادی در خصوص زمان بهبود این شرایط ندارد.

81280561-5897270

پروین داداندیش مدعی شده‌ که استفاده‌ای از اینترنت موبایل ندارد اما موبایل وی که سیم‌کارت همراه اول دارد، در هفته‌های اخیر دچار اختلالاتی بود و طبق آنچه وزیر ارتباطات گفته است، تا سه ماه آینده مشکلات زیر ساخت این حوزه حل خواهد شد.

وی همچنین در خصوص اختلالات اینترنت آشنایان و دوستان خود و فرزندانشان نیز اطلاعات و گزارش‌هایی را به وزیر ارتباطات (همسر خود) می‌دهد و همسر وی نیز معتقد است که با اقدام‌هایی که انجام شده، چشم انداز روشنی در پیش رو داریم.

افراد زیادی در ایران با مشکلات و قعطی اینترنت دست و پنجه نرم می‌کنند و کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که از شرایط اینترنتی کشور راضی باشد اما وزیر ارتباطات معتقد است که این شرایط ادامه نخواهد یافت و به زودی دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نخواهیم بود.

شما آینده اینترنت کشور را چگونه پیش‌بینی می‌کنید؟

1 در مورد “اختلالات اینترنتی به خانه وزیر ارتباطات هم کشیده شد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH