تصاویر سونی Z4 را ببینید

بر اساس برنامه منتشره از سوی سونی برای پنجم ژانویه، باید آرام آرام منتظر پرچم‌دار جدید سونی باشیم.

این پرچم‌دار جدید که به احتمال قوی سونی Z4 نام خواهد داشت، با صفحه نمایشی 5.5 اینچی و با رزولوشن QHD عرضه می‌شود! همچنان بر اساس شایعات، پردازنده این محصول اسنپدراگون 810 بوده و 4 گیگابایت رم بر روی آن قرار گرفته است. به احتمال قوی حافظه داخلی Z4 نیز 32 گیگابایت خواهد بود.

قابلیت شارژ وایرلس و لیسانس IP68 نیز از دیگر ویژگی‌های ا ین محصول سونی است.

اما روز گذشته تصاویری از صفحه نمایش Z4 در یکی از رسانه‌های خبری منتشر شد که آن را در کنار پرچم‌دار قبلی سونی یعنی Z3 مقایسه کرده است!

یکی از تغییراتی که بین این دو مشاهده می‌شود؛ این است که اسپیکر مکالمه کمی جا به جا شده و به سمت حاشیه رفته است و سنسورها و دوربین دوم آن نیز کمی تغییر داشته‌اند.

البته نمی‌توان این تصویر را، طرح تمام شده Z4 سونی دانست. با توجه به اینکه سونی به شدت بر روی درز اطلاعات محصولاتش حساس بوده و از انتشار آن‌ها جلوگیری می‌نماید، این اتفاق به راحتی رخ می‌دهد!

Leaked-images-of-the-Sony-Xperia-Z4-Touch-Digitizer-vs.-the-same-part-belonging-to-the-Sony-Xperia-Z3-(1) Leaked-images-of-the-Sony-Xperia-Z4-Touch-Digitizer-vs.-the-same-part-belonging-to-the-Sony-Xperia-Z3-(2) Leaked-images-of-the-Sony-Xperia-Z4-Touch-Digitizer-vs.-the-same-part-belonging-to-the-Sony-Xperia-Z3-(3) Leaked-images-of-the-Sony-Xperia-Z4-Touch-Digitizer-vs.-the-same-part-belonging-to-the-Sony-Xperia-Z3

1 در مورد “تصاویر سونی Z4 را ببینید”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH