14 برنامه جالب برای اندروید که باعث حسادت آی‌فون دارها می‌شود!

یکی از خوبی‌های اندروید این است که در استفاده از برنامه‌هایش آزادی عمل بیشتری وجود دارد.

این روزها اکثر برنامه‌ها هم اندرویدی هستند و هم برای iOS عرضه می‌شوند، اما می‌توان گفت جالب‌ترین برنامه‌های اندرویدی ویژه همین سیستم عامل هستند، زیرا دقیقا می‌توانند کاری کنند که اپل به کاربرانش امکان انجام آنرا نمی‌دهد.

این برنامه‌ها حسابی حسادت دوستان آیفون دارتان را برمی‌انگیزند.

Muzei

muzei-promises-to-turn-your-home-screen-into-a-living-museum

برنامه‌ای که صفحه خانه شما را تبدیل به یک موزه می‌کند. این برنامه در واقع یک والپیپر متحرک است که آثار هنرمندان بزرگ را روی صفحه برایتان به نمایش در می‌آورد.

لینک دانلود از گوگل پلی

HoverChat

hoverchat-lets-you-message-without-stopping-what-youre-doing

هوورچت، یک برنامه چت است که امکان چت همزمان با انجام کارهای دیگر را می‌دهد و برای فرستادن پیغام به دوستانتان نیازی نیست که از کاری که در حال انجامش هستید خارج شوید. شما می‌توانید شفافیت این برنامه را به دلخواه تغییر دهید و هنگام تماشای یک فیلم با دوستان خود چت کنید.

لینک دانلود از گوگل پلی

Google Keep

google-keep-is-a-powerful-tool-for-recording-whats-on-your-mind

Google Keep را می‌توان یک ابزار قدرتمند برای ثبت هر آنچه در ذهنتان است معرفی کرد. این برنامه به شما امکان می‌دهد هر چیزی را که می‌خواهید با رنگهای مختلف ثبت کنید. در ضمن اگر پیغام صوتی را ضبط کنید، برنامه به طور خودکار آنرا برایتان به متن تبدیل می‌کند.

لینک دانلود از گوگل پلی

Cover

cover-puts-your-favorite-apps-on-your-lockscreen

کاور مشکل جستجو در میان برنامه‌ها را برطرف می‌کند. این برنامه در عوض با توجه به مکانی که در آن بسر می‌برید، برنامه‌هایی را که بیشتر بدردتان می‌خورد روی صفحه قفل آماده می‌کند.

لینک دانلود از گوگل پلی

 Light Flow

light-flow-lets-you-hack-into-your-smartphones-led-for-custom-notifications

لایت فلو را می‌توان یک برنامه هک چراغ نوتیفیکیشن دانست، زیرا با این برنامه می‌توانید رنگ چراغ نوتیفیکیشن خود را به آنچه می‌خواهید تغییر دهید. در ضمن می‌توانید برای هر نوتیفیکیشن خاصی یک رنگ ویژه در نظر بگیرید.

لینک دانلود از گوگل پلی

Cerberus

cerberus-is-the-best-anti-theft-app-out-there

Cerberus کاربردهایی بیشتر از پیدا کردن دستگاه گمشده‌اتان دارد. کاربر می‌تواند از راه دور این برنامه را کنترل کرده و دستوراتی مثل قفل شدن، پاک کردن اطلاعات، زنگ زدن، ضبط صدا، دیدن فهرستی از تماسها و حتی پنهان کردن خود برنامه برای دور ماندن از چشم سارق را بدهد.

لینک دانلود از گوگل پلی

Lux

lux-gives-you-complete-control-of-your-phones-brightness

با این برنامه کاربر می‌تواند همه جوره اختیار روشنایی صفحه نمایشش را در دست بگیرد. در شب نور آنرا به زیر صفر برساند یا با وجود Night Mode که با غروب خورشید به طور خودکار روشن می‌شود، بدون اینکه آزاری به چشمهایش برسد با دستگاه خود کار کند.

لینک دانلود از گوگل پلی

Locale

locale-lets-you-customize-your-phone-with-crazy-levels-of-detail

لوکال یک برنامه اتوماسیون سازی است. یعنی کاربر می‌تواند تلفن خودرا با توجه به مکانی که در آن قرار دارد تنظیم کند. مثلا می‌توانید با این برنامه برای دستگاه تعیین کنید که با برگرداندنش به مود سایلنت برود و زمانی که باتری به کمتر از 20٪ رسید، روشنایی را به طور خودکار کم کند.

لینک دانلود از گوگل پلی

Sky Map

googles-sky-map-makes-stargazing-fun-and-informative

یکی از برنامه‌های جالب گوگل Sky Map است، برنامه‌ای که به کاربرانی که می‌خواهند بیشتر درباره ستاره‌ها بدانند کمک می‌کند و اطلاعاتی از آنها در اختیارشان قرار می‌دهد.

لینک دانلود از گوگل پلی

Link Bubble Browser

link-bubble-browser-will-change-how-you-browse-the-internet

Link Bubble Browser در واقع یک برنامه ذخیره زمان است. اینطور است که اگر روی لینکی کلیک کنید برنامه در پس زمینه آن لینک را برای شما لود می‌کند و در این حین می‌توانید به کارهای دیگرتان برسید. در ضمن با ضربه زدن روی حباب می‌توانید از روند لود شدن مطلع شوید.

لینک دانلود از گوگل پلی

VLC media player

vlcs-media-player-lets-you-play-practically-any-video-format

یک پلیر همه چیز تمام که قابلیت پلی تمام فرمتها را دارد. دیگر نیازی نیست که نگران عدم پشتیبانی دستگاهتان از یک فرمت خاص باشید.

لینک دانلود از گوگل پلی

tTorrent

ttorrent-allows-you-to-find-and-download-torrents-with-your-phone

tTorrent یک برنامه نظیر به نظیر است که مرور و دانلود تورنت‌ها را آسان می‌کند. این برنامه شامل تمام زنگ‌ها و سوتهای دیگر برنامه‌های تورنتینگ است.

لینک دانلود از گوگل پلی

Mighty Text

mighty-text-lets-you-text-from-your-computer-using-your-android-number

این برنامه امکان ارسال و دریافت SMS از طریق کامپیوتر و با شماره دستگاه اندرویدی را فراهم می‌کند. این برنامه در ضمن از طریق جی میل هم اجرا می‌شود.

لینک دانلود از گوگل پلی

Tasker

tasker-is-another-automation-app-for-customizing-every-aspect-of-your-phone

تسکر یک برنامه اتوماسیون سازی دیگر است که می‌توانید از طریق آن هر جنبه از تلفنتان را سفارشی کنید.

لینک دانلود از گوگل پلی

UCCW

uccw-lets-you-create-your-own-custom-widget

UCCW امکان ایجاد ویجت شخصی بر روی صفحه خانه را می‌دهد. براحتی می‌توانید از بین پوسته‌های مختلف آنی را که می‌خواهید انتخاب کنید و سپس چیزی را که می‌خواهید ویجت نشان دهد از قبیل متن، تصویر، آب و هوا، ساعت، تقویم، باتری و غیره را برگزینید.

لینک دانلود از گوگل پلی

78 در مورد “14 برنامه جالب برای اندروید که باعث حسادت آی‌فون دارها می‌شود!”

  1. از نظر من این کار توهینه
    من خودم یه سامسونگ داشتم سرش پدرم درومد ولی بعدش یه ایفون گرفتم خیلی خوب بودش و کار باهاش راحت بود البته هیچ کدوم به مای شیومی نمیرسن

    2
    8
  2. تمام این برنامه های چرندی که گفتین رو تقریبا خود اندروید پیشفرض داره نه به این اسمها ولی توی تنظیمات هست و البته سامسونگ one ui 3 ، اندروید ۱۱ هرکی داشته باشه تمام این کارها رو مخصوصا اینکه توی چه مکانی چه برنامه ها و چه کارایی انجام میدین و خیلی چیزای دیرو با استفاده از هوش مصنوعی خود سامسونگ پیشبینی میکنه و انجام میده حتی توی روزمره زندگیتون میتونین برای برنامه ها ساعت مشخص کنین که اجرا بشن حتی کاری که قرار بوده شما با اون اپ انجام بدین رو خود هوش مصنوعی براتون انجام میده بدون اینکه حتی متوجه بشین فقط نتیجه رو میبینین . و این رو هم بگم اپل تو ایران هم راحت میشه تقریبا از همه امکاناتش استفاده کرد یه سری محدودیت ها هست که اونم مالی هست ینی نمیتونین قولان برنامه رو خریداری کنین که البته میتونین از کلی سایت دانلود کنین به راحتی و حتی به روز ترین برنامه ها رو داشته باشین کسایی که میگن اپل محدوده تو ایران کلا بلد نیستن سامسونگم داشته باشن نمیتونن استفاده کنن ??فقط تنها خوبس اپل اینکه با یه سخت افزار نسبتا ضعیف به راحتی با سرعت بالا براتون کار میکنه اما مثلا سامسونگ اس ۲۱ رو که یه هفته اس خریدم امروز هنگ کرد . دوستان این ربطی به سخت افزار و کیفیت بالای سخت افزار نداره که اپل هنگ نمیکنه سامسونگ و گوشیهای اندرویدی هنگ میکنن البته الان که دیکه نشیدم کسی بگه هنگ کرد گوشسم افراد عادی . اما این به خاطر اینکه اپل تماما انحصاری هست و اصطلاحن متن باز نیست که هرکی بیاد برنامه براش طراحی کنه و براش اپ درست کنه همه چی انحصاریه و کنترل شده که توسط سیستم عامل مک هدایت میشه برای همین با یه سخت افزار معمولی سرعت و کیفیت عالی میگیره اما اندروید به دلیل متن باز بودن و پیچیدگی بسیار بالا از این نظر که هر کسی هرطوری دوس داره اندروید رو شخصی سازی میکنه مثلا سامسونگ برا خودش هرحوری دوسداره تغییرش میده حتی اسمشم میزاره وان یو آی و همینطور برنامه نویسان عادی هم برای اندروید برنامه مینویسن و راحت پاپلیش میشه و استفاده میکنن اما برای اپل باید تایید اپل رو بگیرن و طبق قوانین اونا برنامه رو بسازن و حتی خودشون هم تغییراتی توی برنامه میدن کلا داستان پیچیدس . در کل اینکه قطعا شما با ۱۲ گیگ رم و یه سی پی یو ۶ نانو متری با ۳گیگاهرتز قدرت و ۸ هسته و کلی سخت افزار خفن بازم امکان هنگ کردن لگ زدن دارین چون متن باز هست و هرکسی به راحتی میتونه برای خودش شخصی سازیش کنه اما اپل اصلا اینجوری نیست .

    14
    19

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH