شما می‌توانید اندروید 5.0 را برای تمام دستگاه‌های نکسوس روت کنید!

اگر شما نیز از جمله افرادی هستید که دوست دارید هرچه سریع‌تر دستگاه خود را به اندروید 5.0 به‌روزرسانی کنید (البته اگر برای دستگاه شما منتشر شده باشد) اما مختصر نگرانی‌ای در خصوص از دست دادن دسترسی‌های روت دارید، باید بگوییم که آرام و خونسرد باشید؛ زیرا که گروه ChainFire که صاحب نام در عرصه روت کردن اندروید هست، توانسته اندروید 5.0 را برای تمام دستگاه‌های نکسوس روت کند.

Root-Android-5

البته ما هم بعد از شنیدن این خبر متعجب شدیم (آن هم به این زودی)، زیراکه پیش‌تر گوگل مدعی شده بود که روت کردن اندروید 5.0 بسیار سخت است و حتی این عمل را غیر ممکن خوانده بود. اما چه می‌شود کرد؟ اکنون نسخه روت شده اندروید 5.0 برای تمام دستگاه‌های نکسوس در دسترس است. البته روت شدن برای محصولات برخی از کمپانی‌ها نظیر سامسونگ و ال‌جی تقریبا چیزی ضروری است.

اما سوال اینجاست که چگونه می‌توانیم دستگاه خود را بدون اینکه خطری تهدیدش کند روت کنیم؟ برای این کار ابتدا باید bootloader دستگاه‌های نکسوس را قفل گشایی کرد و سپس توسط fastboot می‌توان دستگاه را روت نمود. این گروه مدعی شده است که روش مذکور تضمین شده بوده و با استفاده از این روش مشکلی دستگاه شما را تهدید نخواهد کرد.

نظر شما در خصوص روت کردن اسمارت فون‌های اندرویدی چیست؟ آیا چنین کاری می‌کنید؟

2 در مورد “شما می‌توانید اندروید 5.0 را برای تمام دستگاه‌های نکسوس روت کنید!”

  1. با این نظرتون که روت شدن واسه دستگاه‌های سامسونگ و ال‌جی ضروریه مخالفم، البته شاید اسمارت فون‌های رده پایئن(نه تنها این دو کمپانی) نیاز به روت شدن داشته باشن، ولی تقریبأ تو اکثر رده بالاها نیاز چندانی به روت کردن نیست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH