فروشگاه نرم‌افزاری اپرا، تبدیل به استور اصلی نوکیا می‌شود

مایکروسافت و اپرا بالاخره برای فروشگاه نرم‌افزاری پیش‌فرض گوشی‌های نوکیا به توافق رسیدند و نتیجه، استفاده از فروشگاه اپرا موبایل به عنوان فروشگاه پیش‌فرض محصولات نوکیا شد که بر روی سیستم عامل سیمبین نیز همانند سری x نوکیا (با سیستم عامل اندروید) به خوبی کار می‌کند. این تغییر در سال 2015 محقق خواهد شد که کاربران سری 40، سری 60، سیمبین، آشا و نوکیا x نیز به فروشگاه اپرا موبایل منتقل خواهند شد.

opera-mobile-store

بر اساس آنچه که مایکروسافت گفته است، میلیون‌ها کاربری که از موبایل‌های کلاسیک استفاده می‌کنند نیز به این سرویس انتقال خواهند یافت تا بتوانند به منبع بزرگی از بازی و اپلیکیشن‌ها متصل شوند.

در فرآیند این پروژه می‌بایست فروشگاه پیش‌فرض میلیون‌ها کاربر از فروشگاه نوکیا به فروشگاه اپرا موبایل انتقال یابد که تا نیمه اول سال 2015 به‌طول خواهد انجامید و بعد از انتقال کامل، در‌های فروشگاه نرم افزاری نوکیا بسته خواهد شد.

معاون بخش موبایل مایکروسافت می‌گوید ما فروش و پشتیبانی موبایل‌های کلاسیک را ادامه خواهیم داد زیرا که مورد استفاده افراد زیادی هستند و خوشحالیم که می‌توانیم خدمات و اپلیکیشن‌های اپرا موبایل را به کاربران و توسعه دهندگان خود بدهیم.

شایان ذکر است که فروشگاه نرم افزاری اپرا موبایل سومین فروشگاه در تعداد دانلود است که حدود 300,000 اپلیکیشن را در خود جای داده و در حال حاضر به چیزی حدود 7,500 دستگاه خدمات می‌دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH