انتظار می‌رود فروش آی‌فون به 71.5 میلیون دستگاه برسد!

بر اساس تحلیل‌هایی که شرکت KGI ارایه داده است، فروش آی‌فون با 82 درصد افزایش نسبت به ماه‌های گذشته  به 72 میلیون دستگاه خواهد رسید. اما بر اساس گزارشات Ming-Chi Kuo این فروش در اوایل سال 2015 با 31 درصد کاهش به 49.4 میلیون دستگاه خواهد رسید.

apple-stock

تمام کاربران و منتقدان اعتقاد داشتند که اگر کمپانی اپل آی‌فونی با صفحه نمایش بزرگ بسازد، فروش و اسقبال بسیار خوبی را جذب خود خواهد کرد اما نتایج این گونه نشان نمی‌دهند. شرکت KGI معتقد است فروش آی‌فون 4.7 اینچی بیشتر از آی‌فون 5.5 اینچی است و نسبت فروش آن‌ها 2 به 1 است و همچنین این شرکت انتظار دارد تا اپل بتواند 413.6 میلیون آی‌فون 4.7 اینچی و 15.1 میلیون آی‌فون 5.5 اینچی بفروشد.

البته این بدان معنی نیست که اپل تصمیم دارد تا سایر آی‌فون‌های خود را نفروشد؛ بلکه انتظار فروش 71.5 میلیونی مربوط به این آی‌فون‌ها و همچنین آی‌فون‌های قبلی نیز می‌شود (در جدول زیر نیز می‌توانید این انتظارات را به صورت دقیق مشاهده کنید).

kgi

این در حالی است که کمپانی محبوب و قدرتمند اپل اکنون بهترین کمپانی چهان (در خصوص فناوری) است که توانسته با فاصله زیادی شرکت قدرتمند مایکروسافت را پشت سر بگذارد و همچنان طرفدارن پر و پا قرص خود را دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH