3 چیز درباره گوریلا گلس 4 که باید بدانید

Untitled

شرکت Corning همین تازگی‌ها از گوریلا گلس 4 پرده برداری کرده است.

همان‌طور که واضح است، نسخه جدید گوریلا گلس نسبت به نسخه پیشین بهتر بوده و ارتقا یافته است. این محافظ صفحه، نوید محکم‌ترین صفحات شیشه‌ای برای موبایل را داده، البته نه به سختی و محکمی شیشه‌های گران‌تر سفایر.

سه واقعیت درباره گوریلا گلس 4  وجود دارد که بهتر است بدانید:

1. این شیشه می‌تواند از ارتفاع 1 متری بر روی سطح سخت مثل آسفالت بی‌افتد و در 80 درصد مواقع چیزیش نشود. کورنینگ می‌گوید که برای محصولات رقیب این فاصله شاید بیشتر از نیم متر نشود.

2. در مقایسه با گوریلا گلس 3، این محصول جدید نه تنها سخت‌تر، بلکه باریک‌تر هم است. گوریلا گلس 4 ضخامتی برابر با 0.4mm دارد. همین امر باعث می‌شود که سازندگان اسمارتفون و تبلت بدون آنکه نیازی به ضخیم‌تر کردن دستگاه‌هایشان داشته باشند، آن‌ها را محکم‌تر بسازند.

3. اولین دستگاه مجهز به گوریلا گلس 4 اوایل سال آینده می‌آید.

گوریلا گلس 4 قرار است در 1395 دستگاه مختلف از 40 سازنده متفاوت و به طور کل  3 میلیارد دستگاه مورد استفاده قرار بگیرد. با سهم 7.4 درصدی سامسونگ، این کمپانی یکی از بزرگترین سهامداران کورنینگ خواهد بود.

2 در مورد “3 چیز درباره گوریلا گلس 4 که باید بدانید”

  1. سلام
    خسته نباشید
    گوشی منs7edge ئه
    سه هفته پیش از ارتفاع نیم متری افتاد رو آسفالت و ضربه دید
    بازرس شرکت گارانتی محافظ صفحه بهم گفته که جدیدا (یکی دو ماه پیش)شرکت سامسونگ اعتراف کرده که فقط توی گوشی s7edgeاز تکنولوژی گلوله ….؟؟،استفاده نکرده و این گارانتی الان فاقد اعتباره
    من یادم‌نیست اسم تکنولوژیش چیه
    اما اگر ممکنه راهنماییم‌کنین که آیا ولقعیت داره؟
    تشکر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH