این گوشی موتورولا را خودتان بسازید!

یکی از ویژگی‌هایی که Moto X را نسبت به رقبا متمایز می‌کند، قابلیت شخصی سازی آن است. کاربران و خریداران این محصول می‌توانند از طریق بخش Moto Maker وب‌سایت موتورولا، اسمارت فون خود را شخصی سازی و سپس خریداری کنند.

moto-x

این شخصی سازی همه جانبه است و کاربران قادر هستند به جنس و رنگ قاب پشتی، رنگ قاب جلو، تصویر زمینه، میزان حافظه داخلی، متن روی گوشی و… دسترسی داشته باشند که ما نیز یک Moto X با متن و آدرس وب‌سایت آی‌تی‌رسان ساختیم که در زیر می‌تواند سلیقه ما را به چالش بکشید.

moto-x-itresan

حال کمپانی قدیمی موتورولا یک تیزر تبلیغاتی برای نسخه 2014 اسمارت فون خود منتشر کرده است که با زیبایی تمام ساخته شده و به ویژگی سفارشی سازی این گوشی می‌پردازد. همچنین نشان می‌دهد که امکان ورود از طریق حساب گوگل نیز وجود دارد تا از همان ابتدا گوشی با حساب کاربری شما بوت شود. نسخه 2014 گوشی Moto X کمی بزرگ‌تر و قدرتمند‌‌تر از نسخه سال گذشته شده که همچنان اصالت خود را حفظ کرده و شباهت‌های زیادی به برادر بزرگتر خود دارد. در ادامه به تماشای این تیزر تبلیغاتی زیبا بنشینید.

شعار موتورولا برای شخصی سازی اسمارت فون خود “build yours at” است که “آنچه می‌خواهی را بساز” معنی می‌دهد و به معنای واقعی کلمه این سرویس چنین امکانی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH