آی‌فون خود را با بلک بری عوض کنید تا 2 میلیون تومان بگیرید!

blackberry passport

کمپانی کانادایی بلک بری به سراغ طرفداران اپل رفته و به آن‌ها پیشنهاد کرده آی‌فون خود را با بلک بری Passport عوض کنند و 600 دلار بابت آن دریافت نمایند.

این پیشنهاد ویژه از 1 دسامبر آغاز می‌شود و تا 15 فوریه ادامه خواهد داشت. این امکان تنها برای کشورهای آمریکای شمالی موجود است. همچنین فقط کاربران آی‌فون 4s به بالا قادر به استفاده از این امکان خواهند بود.

شما ابتدا باید یک گوشی بلک بری Passport را از وب‌سایت بلک بری و یا آمازون خریداری کنید. سپس مدارک و آی‌فون‌تان را برای بلک بری ارسال می‌کنید و آن‌ها بعد شش هفته پول را به حساب‌تان واریز می‌کنند. البته هر آی‌فونی قیمت مختلفی دارد و بسته به نوع و شرایطی که از آن استفاده کردید، قیمت گذاری شده است. قیمت تعیین شده برای آی‌فون 6 حدود 400 دلار است و علاوه بر آن 200 دلار برای تمامی مدل‌ها به عنوان هدیه به شما پرداخت می‌کنند.

ارائه پول در صورت تعویض تلفن، روش جدیدی برای افزایش فروش گوشی است که بلک‌ بری از آن استفاده کرده. بلک بری Passport اسمارتفون بسیار خوبی‌ست اما روش بلک بری در خصوص پرداخت هزینه به مردم بسیار نامطلوب است. بلک بری برای افزایش فروش و جلوگیری از ورشکستگی باید در تلفن‌هایش از نوآوری و خلاقیت های جدید و کاربردی استفاده کند و از روش‌هایی که این چنین مردم را وسوسه می‌کند، پرهیز نماید.

اگر این امکان در ایران نیز بوجود آید، آیا شما حاضر هستید آی‌فون خود را با بلک بری Passport تعویض کنید تا 600 دلار به‌دست آورید!؟ لطفا پاسخ خود را در بخش نظرات اعلام کنید.

6 در مورد “آی‌فون خود را با بلک بری عوض کنید تا 2 میلیون تومان بگیرید!”

  1. منکه اصلا از اپل خوشم نمیاد…گوشیم فقط بلک بری ….من با هیچ چیزش هیچ مشکلی ندارم .. البته یه سری محدودیتایی داشت مثل اپل ولی خیلی کمتر از اون…الانم که ارتقا پیدا کرده سیستم عاملش دیگه بیشتر عاشقش شدم چون دیگه تمام نرم افزارارو ساپورت میکنه…هم اندروید هم ای او اس و هم ویندوز فون…

  2. آقا شما بلد نیستی از ویندوزفون لذت ببری . من هم اندروید داشتم هم آی او اس و هم ویندوزفون
    از همین جا بهت بگم تا 3 .4 سال دیگه ویندوزفون با سیستم فوق حرفه ایش دنیای الکترونیک رو از آن خودش میکنه

  3. این خودش به فروش بیشتر آیفون کمک میکنه تا آیفون بخرن و ببرن با پاسپورت تعویض کنن!
    بلک بری مچکریم!

  4. همین که همه کمپانیها محصولاتشون رو با اپل مقایسه وی کنن نشون میده که اپل معیار یه محصول موفق در دنیای تلفنهای هوشمنده.من بلک بری رو بخاطر خاص بودنش ستایش می کنم ولی کنار اومدن با سیستم عاملش به این راحتی ها هم نیست وگ نه از نظر طراحی ظاهری خاص تر از اپله اما محیط کاربریش مثل ویندوز فون تنوع نداره و بعد یه مدت ادم خسته میشه و تصمیم به فروش گوشیش می گیره.درضمن سیستم عامل بلک بری هنوز نواقص زیاد دتره اما طراحی ظاهریش فوق العادست.اگه اپل 4اس یا 5 داشتم عوض میکردم

  5. حسین باقری

    صد درصد قبول میکردم.

    پاسپرتمو میگرفتمو و دوباره با اون 600 دلار یه آیفون 5اس 64 گیگ میگرفتم حالشو میبردم.

    در ضمن یکم از پولشم برام پس انداز میشد.

    خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH