تصاویر و مشخصات کامل اچ‌تی‌سی دیزایر 620 به بیرون درز کرد!

اچ‌تی‌سی یک کمپانی مشهور در زمینه تولید اسمارت فون‌های با کیفیت است که سری دیزایر آن به‌دلیل قیمت مناسب و سخت افزار نسبتا قدرتمند تاکنون از فروش خوبی برخوردار بوده است. همیشه پیش از معرفی گوشی‌ها شایعات و تصاویری از آن‌ها به بیرون درز می‌کند اما این بار پیش از معرفی رسمی یک اسمارت فون جدید توسط کمپانی اچ‌تی‌سی، یک سایت بلغاری تصاویری را از دیزایر 620 منتشر کرده بود که از کیفیت بسیار خوبی برخوردار بودند اما بعد از ساعاتی از روی وب‌سایت حذف شدند. اما با کمک سیستم کش، رسانه‌ها توانستند این تصاویر را دوباره به دست آورند.

HTC-Desire-620-(9)

دیزایر 620 یک اسمارت فون کاملا پلاستیکی است که از یک صفحه نمایش 5 اینچی با رزولویشن 720p بهره می‌برد و یک پردازنده چهار هسته‌ای اسنپ دراگون 410 (احتمالا 64 بیتی) با فرکانس 1.2GHz وظیفه پردازش‌های این دستگاه را بر عهده دارد. پردازش‌های گرافیکی نیز توسط آدرنو 320 انجام می‌شود. حافظه رم 1 گیگابایتی و حافظه داخلی 8 گیگابایتی نیز وظایف ذخیره سازی گوشی را بر عهده دارند. همچنین دوربین پشتی دستگاه 8 مگاپیکسلی و دوربین جلویی آن 5 مگاپیکسلی است که باعث می‌شود تصاویر سلفی با کیفیت مناسبی ثبت شوند.

HTC-Desire-620-(4)

در حال حاضر دیزایر 620 با اندروید 4.4.4 و سنس 6 اجرا می‌شود و یک باتری 2100 میلی آمپر ساعتی نیز بر روی آن قرار داده شده است. همانند اغلب محصولات اچ‌تی‌سی این گوشی دارای دو اسپیکر در بخش بالایی و پایینی گوشی است.

HTC-Desire-620-(2)

با این مشخصات، دزایر 620 یک میان رده قدرتمند محسوب می‌شود که احتمال می‌رود فروش و استقبال خوبی نیز داشته باشد. در ادامه می‌توانید تصاویر بیشتری از این محصول را مشاهده نمایید (برای مشاهده تصاویر در سایز اصلی بر روی آن‌ها کلیک کنید).

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH