بر اساس اطلاعات منتشر شده، اچ‌تی‌سی وان M9 یک پرچم‌دار تمام عیار خواهد بود!

اطلاعاتی از پرچم‌دار بعدی کمپانی اچ‌تی‌سی در شبکه‌های اجتماعی چینی منتشر شده است که حکایت از یک اسمارت فون فوق العاده دارد. این محصول در سه ماهه اول سال 2015 با  نام M9 روانه بازار خواهد شد.

HTC-One-M8-Review-Hero-0061

بر اساس اطلاعات منتشر شده، اچ‌تی‌سی وان M9 از یک پردازنده کوآلکام اسنپدراگون 805 به همراه 3 گیگابایت حافظه رم روانه بازار خواهد شد. این محصول یک صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولویشن QHD خواهد داشت که با دوربین 16 مگاپیکسلی خود که دارای لرزش‌گیر اپتیکال است رقیبان قدری را دعوت به رقابت خواهد کرد. یک باتری 3200 میلی آمپر ساعتی، نیروی مورد نیاز این دستگاه را تامین می‌کند و دو اسپیکر استریو در بالا و پایین گوشی زبان ارتباطی بین دستگاه و کاربر خواهد بود.

اگرچه مشخصاتی که در بالا ذکر شد با نام پرچم‌دار سازگاری کاملی دارند اما به دلیل اینکه اغلب کمپانی‌ها سعی می‌کنند محصولاتی با پردازنده 64 بیتی روانه بازار کنند، انتظار می‌رود اچ‌تی‌سی نیز یک پردازنده اسنپ دراگون 810 بر روی M9 قرار دهد تا این محصول نیز به جمع 64 بیتی‌ها بپیوندد.

تاکنون تصویری از محصول جدید اچ‌تی‌سی به بیرون درز نکرده و تنها اطلاعات مختصری از این دستگاه در اختیار داریم. شما می‌توانید نظرات و انتظاراتتان از وان M9 را در بخش دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید.

2 در مورد “بر اساس اطلاعات منتشر شده، اچ‌تی‌سی وان M9 یک پرچم‌دار تمام عیار خواهد بود!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH