مایکروسافت بر روی لومیا 1030 یک دوربین 50 مگاپیکسلی قرار خواهد داد!

امروز خبری را در خصوص مشخصات و تصاویر اسمارت فون بعدی مایکروسافت در آی‌تی‌رسان مطالعه کردیم، پیش از آن که شایعات امروز تایید یا رد شوند، شایعات دیگری در خصوص این اسمارت فون که گفته می‌شود جانشین لومیا 1020 خواهد بود، منتشر شده است. شایعاتی که باور کردنشان کمی سخت است.

نوکیا تاکنون سعی کرده بود تا محصولات و به خصوص پرچم‌دارانش دارای مگاپیکسل بالا در دوربین خود باشند؛ امری که گویا مایکروسافت نیز قصد دارد آن را ادامه دهد. بر اساس اخبار منتشر شده، لومیا 1030 از یک دوربین 50 مگاپیسکلی استفاده خواهد کرد که توسط کمپانی توشیبا ساخته شده است.

Nokia-McLaren-1-620x465

علاوه بر افزایش میزان رزولوشن دوربین نسبت به لومیا 1020، اندازه و سایز خود دوربین نیز بزرگ‌تر شده است که به‌طور حتم همانند برادرانش تصاویر خوب و باکیفیتی ثبت خواهد کرد. همچنین مایکروسافت بر روی این دستگاه به جای استفاده از فلاش زنون از نسل چهارم فلاش‌های LED با پالس کوتاه استفاده خواهد کرد.

این اعداد و ارقام باور کردنشان کمی دشوار است و تنها راه برای تعیین صحت شایعات، انتظار تا زمان معرفی این دستگاه است. به احتمال زیاد لومیا 1030 در کنفرانس MWC 2015 رونمایی خواهد شد. به‌نظر شما آیا احتمال دارد لومیا 1030 دارای دوربین 50 مگاپیکسلی باشد؟

1 در مورد “مایکروسافت بر روی لومیا 1030 یک دوربین 50 مگاپیکسلی قرار خواهد داد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH