سونی در اکسپریا Z4 حاشیه‌های صفحه نمایش را به اندازه زیادی کاهش خواهد داد!

ما چهار نسل از سری Z سونی را در دو سال گذشته دیده‌ایم. ابتدا اکسپریا Z معرفی و روانه بازار شد و سپس اکسپریا Z1، اکسپریا Z2 و اکسپریا Z3 با فاصله 6 ماهه وارد بازار شدند. البته باید به این لیست، کامپکت‌ها، تبلت‌ها و Z اولترا را نیز اضافه کنیم.

اکنون منتظریم تا کمپانی سونی پنجمین محصول سری Z را معرفی کند. اما همانند همیشه پیش از زمان معرفی، شایعات زیادی از محصولات مختلف منتشر می‌شود که اکنون نیز تصمیم داریم تا شایعات و اطلاعات خود را در خصوص اکسپریا Z4 با شما کاربران عزیز به اشتراک بگذاریم.

به احتمال زیاد سونی بر روی پرچم‌دار جدید خود یک پردازنده 64 بیتی از نوع اسنپدراگون 810 با 4 گیگابایت حافظه رم قرار خواهد داد. اما بخش عجیب ماجرا به شیار میکرو SD مربوط می‌‌شود. زیرا که سونی تصمیم دارد تا این شیار را حذف کند و به جای آن امکان شارژ بی‌سیم را به گوشی بیافزاید. این کار سونی باعث می‌شود تا کاربران تنها به 32 گیگابایت دسترسی داشته باشند.

sony-xperia-z4

سونی در پرچم‌دار جدید خود حاشیه‌های صفحه نمایش را تا مقدار زیادی کاهش می‌دهد که این کاهش حاشیه در بخش‌های بالایی و پایینی بیشتر مشهود است. این اقدام سونی باعث می‌شود تا اکسپریا Z4 با وجود صفحه نمایش 6 اینچی خود، کوچک‌تر از اکسپریا Z3 باشد. رزولوشن این صفحه نمایش نیز 2560 در 1440 پیکسل خواهد بود.

به احتمال زیاد سونی در کنار این محصول نسخه اولترا آن را نیز معرفی خواهد کرد که اکسپریا Z4 اولترا از سنسور 20.7 مگاپیکسلی Exmor RS استفاده خواهد کرد. همچنین شایعات حاکی از آن هستند که اکسپریا Z4 اولترا در بخش جلویی خود دارای دو اسپیکر قدرتمند استریو خواهد بود اما با نگاه کردن به تصاویر رندر شده، معلوم نیست این اسپیکر‌ها در کجای دستگاه جای خواهند گرفت. هر دوی این اسمارت فون‌ها در کنفرانس CES 2015 معرفی خواهد شد. حال سوال ما از شما این است که آیا شما شیار میکرو SD را به امکان شارژ بی‌سیم ترجیح می‌دهید؟

5 در مورد “سونی در اکسپریا Z4 حاشیه‌های صفحه نمایش را به اندازه زیادی کاهش خواهد داد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH