نسل بعدی گوگل گلس پردازش‌های خود را به چیپ اینتل خواهد سپرد!

کمپانی قدرتمند گوگل چند سال پیش با معرفی گوگل گلس تحول بزرگی در عرضه گجت‌ها به وجود آورد و تقریبا چنین محصولی در بازار تک بود. اما با وجود قابلیت‌ها و ویژگی‌های جدید، این محصول به دلیل قیمت بالا و عرضه محدود نتوانست جای زیادی برای خود در بازار ایجاد کند. اکنون وال استریت ژورنال اخبار جدیدی را در خصوص نسخه جدید گوگل گلس منتشر کرده است که نشان از حضور اینتل در نسل بعدی این ابزار پوشیدنی می‌دهد.

glasssss

طبق گفته وال استریت ژورنال، اینتل مسئولیت تولید پردازنده نسل بعدی گوگل گلس را بر عهده گرفته است و این کمپانی تصمیم دارد تا هرچه بیشتر پا به عرصه ابزار‌های پوشیدنی بگذارد.

با وجود رقیب قدری همچون پردازنده‌های ARM که مجوز‌های لازم را دریافت کرده بودند، اینتل آنچنان که باید نتوانست وارد بطن اسمارت فون‌ها شود اما این کمپانی سال گذشته پردازنده‌ای را ساخت که قادر به اتصال با نسل چهارم ارتباطات یا LTE بود.

هیچ کدام از طرفین قرارداد (گوگل و اینتل) تاکنون اخبار بیشتری را در اختیار رسانه‌ها قرار نداده‌اند و اغلب افراد منتظر هستند تا ببینند فرزند گوگل و اینتل چه ویژگی‌هایی خواهد داشت و آیا همانند برادر بزرگتر خود با قیمت بالا و به‌صورت محدود وارد بازار خواهد شد یا خیر.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH