تصاویری از اندروید 5 بر روی گلکسی نوت 4 مشاهده شد!

چندی پیش در آی‌تی‌رسان تصاویری از اندروید 5 به همراه رابط کاربری تاچ‌ویز بر روی گلکسی S5 و گلکسی S4 مشاهده کردیم، تصاویری که حاکی از انتشار به موقع آن‌ها برای این دو دستگاه بودند. اما از آن جایی که سامسونگ سعی می‌کند تا همیشه ابزار‌ها و محصولات خود را به‌روز نگه دارد، اکنون نیز تصاویر جدید منتشر شده‌اند که اندروید 5.0 را بر روی گلکسی نوت 4 نشان می‌دهد. در این تصاویر سیستم عامل و تصویر زمینه اندروید لالی پاپ به همراه رابط کاربری تاچ ویز به‌خوبی قابل مشاهده است.

Samsung-Galaxy-Note-4-with-Android-5

این تصاویر که از گلکسی نوت 4 گرفته شده‌اند، نشان از اجرای اندروید 5 و تاچ ویز 3.0 بر روی این دستگاه دارند که زبان طراحی متریال دیزاین نیز در آن به چشم می‌خورد. گلکسی نوت 4 یک اسمارت فون با ویژگی‌ها و قلم جالب است که کاربران زیادی را توانسته تاکنون شیفته خود کند. سری نوت سامسونگ تاکنون دوست داران زیادی داشته که انتشار اندروید 5 برای آخرین محصول آن نیز می‌تواند بر میزان محبوبیتش بیافزاید.

Samsung-Galaxy-Note-4-with-Android-5.0-Lollipop-with-refreshed-TouchWiz-Nature-UX-3

با وجود انتشار تصاویر اندروید 5 بر روی پرچم‌دار سامسونگ تاکنون این به‌روزرسانی برای گلکسی S5 منتشر نشده است و احتمال می‌رود که آپدیت مذکور به‌صورت همزمان برای گلکسی S5، گلکسی S4 و گلکسی نوت 4 منتشر شود و این زمان نیز خیلی دور نیست. به احتمال زیاد طی ماه آینده شاهد انتشار این به‌روزرسانی خواهیم بود.

2 در مورد “تصاویری از اندروید 5 بر روی گلکسی نوت 4 مشاهده شد!”

  1. سلام یه سوالی داشتم خدا وکیلی شده تا حالا صفحه وب شما رو سیو کنیمو و مشکل نداشته باشه؟ قبلا قالب به بهم میریخت الان دیگه هیچی پیدا نیست فقط یه نوار باریک پیدا است لطفا چک کنید و برطرفش کنین ممنون

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH