یک گوشی توانمند و پیشرفته تنها با 500 هزار تومان!

همه ما می‌دانیم که اکثر تولیدات کشور چین ارزان هستند، حتی اگر مشخصات آن‌ها شبیه یک پرچم‌دار معروف باشد. شیائومی، OnePlus و هوآوی، سه کمپانی بزرگ این کشور پهناور هستند که محصولاتی خوش قیمت و البته با کیفیت را روانه بازار ساخته‌اند.

اما در این میان کمپانی‌های کوچک‌تری نیز هستند که پیشنهادهای جالبی را برای شما ارایه می‌کنند. گاهی اوقات این کمپانی‌ها محصولی را با چنان قیمتی تولید و عرضه می‌کنند که شاید باور آن ممکن نباشد! یکی از این گجت ها jiayu S3 است.

این نام رسما ثابت می‌کند که با یک کمپانی چینی خالص طرف هستیم! شرکتی که آن‌چنان هم جدید و تازه کار نبوده و قبلا هم از این کارها کرده است؛ اما جالب است بدانید که محصولات این شرکت نسبت با بازار چین، گران قیمت هستند. به هر حال jiayu با تولید S3 نشان داد که به دنبال تغییر استراتژی خود در بازار است.

اما S3 چیست؟!

یک فبلت 5.5 اینچی با رزولوشن 1080p و صفحه نمایش LTPS، قابلیت مکالمه در شبکه LTE، یک پردازنده 8 هسته‌ای با فرکانس 1.7 گیگاهرتز و رابط گرافیکی دو هسته ای Mali T760 به همراه پشتیبانی از OpenGL ES 3.0!

Jiayu-S3

همچنین این محصول عجیب و غریب چینی از یک دوربین 13 مگا پیکسلی همراه با سنسور قدرتمند سونی IMX214 و دو فلش LED در پشت بهره برده و برای ثبت عکس‌های سلفی شما نیز یک دوربین 5 مگاپیکسلی تولید شده توسط سامسونگ را بر روی این اسمارت فون قرار داده است.

همچنین S3 قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت را داشته و با قرار دادن یک اسلات کارت حافظه به شما کمک می‌کند تا حافظه داخلی گجت خود را به راحتی افزایش دهید. تمامی این مشخصات را می‌توانید در کنار یک باتری قدرتمند 3 هزار میلی‌آمپری و اندروید 4.4 تصور کنید!

Jiayu-S3-(1) Jiayu-S3-(2) Jiayu-S3-(3) Jiayu-S3-(4) Jiayu-S3-(5)

اما دوست دارید بدانید قیمت این غول عجیب و غریب چینی چه قدر است؟

اگر طالب خرید نسخه‌ای که با 2 گیگ رم عرضه می‌شود هستید، می‌توانید حدود 146 دلار بپردازید، یعنی چیزی حدود 480 هزار تومان! اما اگر پول دارید و نگران خرج شدنش نیستید، می‌توانید برای نسخه 3 گیگابایتی آن 162 دلار پرداخت کنید؛ یعنی حدودا 530 هزار تومان!

Jiayu-S3-(6) Jiayu-S3-(7) Jiayu-S3-(8) Jiayu-S3-(9)

کاش در چین بودید نه؟!

22 در مورد “یک گوشی توانمند و پیشرفته تنها با 500 هزار تومان!”

  1. سلام آقای گلکار ( یا یکی از مدیران متخصص)
    آیا به این کمپانی ها خصوصا این کمپانی و خصوصا این گوشی میشه اعتماد کرد ؟
    جوابتون انقد مهمه که شاید به حرف شما ، بگیرم یا نگیرم
    مرسی

  2. این قیمت رو از کجا اوردی قیمت تو سایتای چینی برا نسخه سه گیگ 225 دلاره تازه نرخ دلار الکترونیک هم در نظر بگیر صد تومن گرون تره

  3. دقیقا حرفی که میخاستم بگم رو آقای کامران گفتن

    در ضمن اینقد به تاریخمون ننازیم و اینقد توگذشته های اجدادمون غرق نشیم که اگه بشیم ( که شدیم ) حال و روزمون همینی که می بینید هستش !!

    ممنون بابت مقاله

    بدرود

  4. سلام به همه دوستان. من یک کارشناس کیفیت هستم.
    لازمه ذکر بکنم در کشور چین با توجه به پول پرداختی شما، کیفیت اجناس تعیین میشود. یعنی اینکه هر چقدر پول بدی آش میخوری. این بدین معناست که تجار سودجوی ایرانی ما هستند که میروند و به خاطر سود بیشتر، اجناس بی کیفیتشون رو به ایران وارد میکنند و به دلیل عدم نظارت قیمتی دولتمردان داخلی، با هر قیمتی که دلشون خواست عرضه میکنند وگرنه واقعا در زمینه کیفیت، کشور چین پیشروترین کشور دنیاست. و این هیچ ربطی به فرهنگ و تمدن و دین و مذهب نداره.
    به این حرفم فکر کنید. (در کشور چین، کیفیت بر مبنای پول پرداختی شما تعیین میشود و این یعنی اوج کیفیت)

  5. در جواب همه ی دوستان باید بگم یه نفس عمیق بکشید و بلند بگید اودااااااااااااااااااااااااااااااااااا

  6. اصلا گوشی های چینی ارزش نقد و بررسی ندارند

    تمام مشخصات گوشی های چینی فقط روی کاغذ خوب است ولی در عمل مانند اسباب بازی است

    1. محمد سعید بهمنی

      شرایط بازارهای جهانی و استقبال از گوشی ها و برندهای معتبر چینی مثل هوآوی و شیائومی، خلاف حرف شما رو نشون میده دوست عزیز.
      وقتی بین 5 برند برتر حوزه اسمارت فون ها، دو تا برند چینی هست، این معنی خاصی نداره؟
      دوره برند گرایی تقریبا به سر اومده

  7. نه خیر دوست نداشتم در چین باشم
    چون کشوری دارم با تاریخ و تمدن
    و همه جهانیان هم میدونند که جلوی زور و ظلم هیچوقت سر پایین نیاورد و . . .
    ( خطاب به آخر این پست )

      1. متاسفم که پیشرفت رو فقط توی چهارتا اهن پاره و مادیات مییبینید..توی چین روزی 7نفر خودکشی میکنند فقط برای اینکه به پوچی رسیدند اونم بعضیاشون در عین اسایش و پولداری .سوابق خودکشی های سلبریتی هاشونم ببینید.ما توهم خود بدبخت بینی داریم همیشه

        1. محمد سعید بهمنی

          دوست عزیز، حوزه بحث ما در مورد آی تی و تکنولوژی و مسائل مرتبط هست! طبیعیه که خوب مطلق فقط خداست و هیچ کس نگفت چین بهترین و پیشرفته ترین کشور دنیاست.

    1. محمد سعید بهمنی

      دوست عزیز ممنون از نظرتون!
      ولی منظور من فقط مرتبط با حوزه و بعد قیمتی محصولات تکنولوژیک بود و بس !!!

    1. سلام دوستان
      این برندها که میبینید در واقع بازار دوم همان برندهای درجه یک هستند.
      این برندها بعنوان محصولاتی که باید پولهای کشورهایی مثل مارو که کمتر به برند اهمیت میدند رو باید جمع کنند و برندهای درجه یک، پولهای اروپایی ها و آمریکاییهارو، پس با توجه به اینکه چیپ ها و قطعات استفاده شده در تمام گوشیها، ک لاسنس تولید رو دنبال میکنند، بهتره که قدر پولتون رو بدونید و به برند، پول ندید.

  8. سلام کاری نداریما اما اینکه میگن چین بازار رو نابود کرده درست میگن واقعا این گوشی چی کم داره؟؟؟ تازه با این قیمت “واقعا کاش در چین بودیم!!! “

  9. اصلأ خوب نیست خدایا روزی برسد که ما ملت ایران از دست زباله های چینی نجات پیدا کنیم چونکه ارز مملکت ما را نابود کرده با این تولیدات غیر استاندارد که هیچ گونه نظار تی روی آن نمی باشد.

    1. محمد سعید بهمنی

      چرا زباله؟
      اکثر برندهای معتبر دنیا، محصولاتشون رو در چین تولید می کنند!
      نباید این قدر متعصبانه نظر داد دوست عزیز

      1. برای این در چین تولید میکنن که هزینه نیروی کار در چین پایین هست و فکر نمیکنم دلیل دیگه ای داشته باشه همچون کیفیت.(از پیشرفت گوشی های چینی در این چند سال هم نمیشه چشم پوشی کرد.)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH