گلکسی آلفا اولین دستگاهی است که توسط گوریلا گلس 4 محافظت می‌شود!

چندی پیش در آی‌تی‌رسان مطلبی را در خصوص آزمایش نسخه 4 گوریلا گلس خواندیم اما اخیرا کمپانی تولید کننده این محافظ صفحه اطلاعاتی را ارایه داده است که جالب بنظر می‌رسند.

روز گذشته کمپانی Corning اعلام کرد که گلکسی آلفا اولین اسمارت فونی است که توسط گوریلا گلس 4 محافظت می‌‌شود. گوریلا گلس 4 که طبق ادعا Corning محافظت از صفحه نمایش 4.7 اینچی گلکسی آلفا را برعهده دارد، یک محافظ نشکن است که قدرت و عملکرد بسیار خوبی دارد و می‌تواند از صفحه نمایش آمولد این محصول به خوبی محافظت کند.

GalaxyAlpha-Press-01-580-90

گوریلا گلس 4 ضخامتی در حدود 0.4 میلی متر دارد که باعث شده سامسونگ، گلکسی آلفا را با ضخامت 6.7 میلی متر تولید کند. گلکسی آلفا در ماه آگوست معرفی و روانه بازار شد و مدتی بعد گلکسی نوت 4 توسط سامسونگ معرفی شد، پس انتظار می‌رود که این محصول نیز توسط گوریلا گلس 4 محافظت شود که تاکنون این خبر توسط Corning تایید یا رد نشده است.

gorilla-glass-4

Cliff Hund مدیر آسیای شرقی Corning نیز در خصوص همکاری با سامسونگ گفته است که این دو شرکت تاکنون همکاری خوبی با یکدیگر داشته‌اند و گلکسی آلفا نیز نقطه اوج این همکاری است. وی همچنین اشاره کرد که اغلب تولید کنندگان اسمارت فون دوست دارند تا ضخامت محصولات خود را کاهش دهند و مقاومت دستگاه نیز در برابر ضربات کاهش نیابد، که این گوریلا گلس 4 این امکان را میسر می‌کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH