گلکسی نوت 2 و گلکسی آلفا نیز به‌زودی اندروید 5.0.1 را دریافت خواهند کرد!

با معرفی نسخه جدید سیستم عامل اندروید توسط کمپانی گوگل، اغلب تولید کننده‌ها سخت شروع به کار کردند تا هرچه زودتر دستگاه‌های خود را به نسخه جدید به‌روز رسانی کنند و در این میان غول کره‌ای سامسونگ نیز تاکنون تعداد نسبتا زیادی از دستگاه‌های خود را به اندروید لالی پاپ (5.0) آپدیت کرده است.

اما این کمپانی تاکنون در خصوص محصول نسبتا قدیمی خود که گلکسی نوت 2 نام داشت اظهار نظر نکرده بود و کاربران این دستگاه نمی‌دانستند که اسمارت فون آن‌ها نیز به نسخه جدید به‌روز خواهد شد یا خیر ولی اکنون وب‌سایت دانمارک و فنلاند سامسونگ لیستی را منتشر کرده‌اند که شامل دستگاه‌هایی می‌شود که به‌زودی اندروید 5.0.1 را دریافت خواهند کرد و در این لیست نام گلکسی نوت 2 نیز به چشم می‌خورد. اما فعلا رسما اعلام نشده که چه زمانی این دستگاه آپدیت جدید را دریافت خواهد کرد اما هرچه که باشد اکنون می‌توانید چشم به راه به‌روز رسانی جدید باشید.

galaxy-alpha-620x271

گلکسی آلفا نیز محصولی است که سامسونگ در طول چند ماه گذشته معرفی کرد و اولین اسمارت فون از سوی سامسونگ بود که شاسی فلزی داشت ولی تاکنون از اندروید لالی پاپ بهره نمی‌برد اما اکنون نام این محصول نیز در لیست دستگاه‌های در انتظار به‌روز رسانی وجود دارد و از این پس کاربران آن می‌توانند با انتشار رسمی آپدیت، دستگاه خود را به نسخه جدید ارتقا دهند.

4 در مورد “گلکسی نوت 2 و گلکسی آلفا نیز به‌زودی اندروید 5.0.1 را دریافت خواهند کرد!”

  1. ببخشید این چه سایتیه که اپدیت ها رو نشون میده؟ میخوام ببینم وضعیت اپدیت galaxy e5 چه جوریه؟ اندروید 5 میاد براش؟

  2. سهیل اسکندری

    آقا میرزا پور گلکسی آلفا فریم فلزی داشت نه بدنه فلزی.
    بدنه فلزی مربوط به سری محصولات A است.
    آلفا بدنه ای بسیار شبیه به اس 5 داشت.
    و در کل محصولات سامسونگ بی نظیر هستند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH