اکنون سرویس نقشه here بر روی تمام دستگاه‌های اندرویدی قابل استفاده است!

ماه اکتبر بود که نوکیا سرویس نقشه خود را برای سیستم عامل اندروید منتشر کرد، اما این سرویس تنها در اختیار اسمارت فون‌های گلکسی سامسونگ بود که امروز با قرار گرفتن نقشه here در گوگل پلی این انحصار نیز شکست. علاوه بر این، نوکیا 18 زبان دیگر برای مسیریابی صوتی خود اضافه کرده است که این زبان‌ها اکنون به 118 زبان از سرتاسر دنیا رسیده‌اند.

سرویس here تمام قابلیت‌ها و ویژگی‌های یک نقشه، نظیر مسیریابی صوتی، حمل و نقل عمومی، نقشه آفلاین و به اشتارک گذاری موقعیت فعلی را دارد.here

همچنین نوکیا برنامه‌هایی نیز برای انتشار سرویس نقشه خود برای سیستم عامل iOS دارد که راهی بسیار پر فراز و نشیب برای نوکیا چه در عرصه اندروید و چه در عرصه iOS خواهد بود. زیراکه سرویس نقشه گوگل به‌صورت پیش فرض بر روی اغلب محصولات اندروید نصب شده است و این امر راه را برای نوکیا دشوار خواهد کرد.

البته درصد موفقیت نوکیا در iOS بیشتر است، زیراکه سرویس نقشه اپل قابلیت و توانایی کافی را ندارد و تاکنون مشکلات زیادی را به خود دیده است و کاربران نیز چندان رضایتی از آن ندارند. توسعه دهندگان here نیز با اشراف به این موضوع سعی دارند تا اوایل سال 2015 این سرویس را برای سیستم عامل iOS منتشر کنند.

حال با قرار گرفتن here در گوگل پلی شما نیز می‌توانید آن را از طریق لینک زیر برای دستگاه اندرویدی خود دانلود و نصب نمایید. لازم به ذکر است که این سرویس به خوبی نقشه کشور عزیزمان ایران را نیز پوشش می‌دهد.

دانلود رایگان اپلیکیشن here برای اندروید از گوگل پلی

2 در مورد “اکنون سرویس نقشه here بر روی تمام دستگاه‌های اندرویدی قابل استفاده است!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH