از این پس امکان تماشای آفلاین ویدیو در یوتیوب نیز وجود دارد! (اما با مشکلات زیاد)

یوتیوب یک وب‌سایت پخش ویدیو بسیار محبوب است که با وجود محدودیت‌های موجود در کشور اما همچنان کاربران زیادی نیز از این مرز و بوم دارد. مشکلی اصلی این وب‌سایت (لااقل برای ما) این است که امکان دانلود ویدیو‌ها به‌صورت عادی وجود ندارد و کاربران برای استفاده از آن‌ها باید از راه‌های دیگری ویدیو را دانلود کنند. اما اخیرا گوگل امکانی را برای سه کشور آسیایی میسر کرده است که با کمک آن می‌توانند برخی از ویدیو‌ها را دانلود کنند.

این ویژگی که برای سه کشور هند، فیلیپین و اندونزی راه اندازی شده است این امکان را به آن‌ها می‌دهد تا تنها ویدیو‌های محبوب و محلی را دانلود کنند و امکان دانلود ویدیو‌هایی را که فردی در کشور دیگر (به جز سه کشور ذکر شده) منتشر کرده است وجود ندارد. البته این دانلود تنها برای مشاهده آفلاین است و تنها تا 48 ساعت کاربر می‌تواند ویدیو دانلود شده را مشاهده کند.

youtube-offline-1

گوگل اعلام کرده که چون در این کشور‌ها امکان اتصال دائم به اینترنت پرسرعت وجود ندارد این ویژگی جدید را به اپلیکیشن اندروید یوتیوب اضافه کرده است.

youtube-offline-3

شیوه کار نیز به این صورت است که کاربر اگر یک ویدیو که توسط هم وطنانش منتشر شده است را بیابد می‌تواند با استفاده از دکمه دانلود در کنار ویدیو آن را دریافت و تا 48 ساعت به‌صورت آفلاین مشاهده کند. ناگفته نماند که در هنگام دانلود امکان انتخاب کیفیت ویدیو نیز وجود دارد.

1 در مورد “از این پس امکان تماشای آفلاین ویدیو در یوتیوب نیز وجود دارد! (اما با مشکلات زیاد)”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH