گلکسی نوت 4 اولین فبلتی است که توسط گوریلا گلس 4 محافظت می‌شود!

بازار داغ شایعات اغلب اذهان را آماده کرده بود تا در پرچم‌دار نوکیا منتظر گوریلا گلس 4 باشیم اما این اتفاق بنا به هر دلیلی نیافتاد. این درحالی بود که Corning گوریلا گلس 4 را معرفی نکرده بود اما مدتی بعد این محافظ صفحه نمایش نیز معرفی شد. گوریلا گلس 4 محافظی بسیار قدرتمند است که نسبت به نسل‌های قبلی نازک‌تر و قدرتمند‌تر شده است.

Galaxy Note 4 Review (19)

تا این مدت خبری از اینکه چه محصولاتی از این محافظ صفحه نمایش استفاده کرده‌اند و یا خواهند کرد منتشر نشده بود اما دو روز پیش Corning به‌صورت رسمی اعلام کرد که گلکسی آلفا اولین اسمارت فونی است که توسط گوریلا گلس 4 محافظت می‌شود. در این که چرا سامسونگ این موضوع را اعلام نکرده بود جای سوال است.

gorilla-glass-4

ما دیروز در مقاله گلکسی آلفا احتمال می‌دادیم که گلکسی نوت 4 نیز توسط گوریلا گلس 4 محافظت شود که احتمال ما درست از آب درآمد. امروز Corning در طی گزارش دیگری اعلام کرد که گلکسی نوت 4 اولین فبلتی است که محافظت از آن به گوریلا گلس 4 سپرده شده است. به احتمال زیاد سامسونگ بدلایل تبلیغاتی تاکنون هیچ اشاره‌ای به گوریلا گلس 4 نکرده و یا اینکه Corning این اجازه را به سامسونگ نداده است. به هر حال سامسونگ تاکنون توانسته موفقیت‌های زیادی را کسب کند که این موضوع را نیز می‌توان به دفتر موفقیت‌های این کمپانی اضافه کرد.

5 در مورد “گلکسی نوت 4 اولین فبلتی است که توسط گوریلا گلس 4 محافظت می‌شود!”

  1. کسی میونه چرا سامسونگ روی این گوریلا گلس4 مانور نداده و برای فروش بیشتر تبلیغاتی نکرده؟؟؟

    1. سعید میرزاپور

      چون در زمان معرفی نوت 4 فعلا گوریلا گلس 4 معرفی نشده بود و به احتمال زیال کورنینگ هم بهش مجوز این کار رو نداده! 😉

  2. اگه نوت 4 با گوریلا گلس4 محافظت بشه با یه اسم دیگه به فروش میرسه ؟مثلا گلکسی نوت 4 با اسنپ دراگون810 n 916s خواهد بود می خواستم بدونم ایا نوت 4 با گوریلا گلس 4 یه اسم دیگه خواهد داشت؟

    1. سعید میرزاپور

      دوست عزیز گلکسی آلفا اولین اسمارت فون با گوریلا گلس 4 است و گلکسی نوت 4 اولین فبلت با گوریلا گلس 4

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH