مارک زاکربرگ: فیس‌بوک در حال تفکر بر روی دکمه dislike است!

اغلب افراد با فیس‌بوک و شیوه کار آن آشنا هستند و در واقع کلمه Like (دوست دارم) با این شبکه اجتماعی معنا گرفته و کاربران دوست دارند تا عکس و پست‌هایشان توسط دوستانشان Like بخورد.

مدیر عامل فیس‌بوک، مارک زاکربرگ امروز در کنفرانس خبری خود به سوالات خبرنگاران و کاربران پاسخ می‌داد که سوال یک خبرنگار و پاسخ زاکربرگ جالب بود. وی پرسید که با وجود درخواست‌های زیاد کاربران آیا شما تصمیم به اضافه کردن دکمه dislike (دوست ندارم) ندارید؟ مدیر عامل فیس‌بوک نیز در پاسخ به سوال این خبرنگار گفت: فیس‌بوک در حال فکر کردن بر روی دکمه dislike است زیراکه کاربران زیادی آن را از ما درخواست کرده‌اند. اما محتوای این دکمه متفاوت از آنچه است که شما فکر می‌کنید.

Zuckerberg

برای اغلب افراد در شبکه‌های اجتماعی پیش آمده که با یک پست غم‌انگیز نظیر بیماری یا فوت یک فردی مواجه شوند و در این صورت کلیک بر روی دکمه Like کمی بی‌معنی است و فیس‌بوک سعی دارد تا برای چنین پست‌هایی دکمه dislike را نیز قرار دهد. تا کاربر بتواند ابراز همدردی خود را به منتشر کننده پست نشان دهد و هدف فیس‌بوک از گذاشتن این دکمه نشان دادن نفرت از یک پست نیست و تنها به حالات روحی و ناراحتی فرد مربوط می‌شود.

به‌نظر شما آیا چنین دکمه‌ای در فیس‌بوک نیاز است؟ شما در صورت مواجهه با پست‌های نارحت کننده چگونه رفتار می‌کنید؟

1 در مورد “مارک زاکربرگ: فیس‌بوک در حال تفکر بر روی دکمه dislike است!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH