از سال آینده تبلیغات در صدا و سیما بیشتر از حد فعلی خواهد شد!

همان‌طور که مطلع هستید رییس جمهور ایران (حسن روحانی) در هفته گذشته لایحه بودجه سال آینده را تقدیم مجلس کرد. اما در این میان صدا و سیما از بودجه در نظر گرفته شده برای این سازمان ناراضی است.

دلیل نارضایتی صدا و سیما از بودجه سال آینده این سازمان عدم تغییر محسوس بودجه نسبت به امسال است و دولت نیز اعلام کرده که صدا سیما می‌بایست با افزایش تبلیغات، هزینه‌های خود را تامین نماید. این درحالیست که میزان تبلیغات صدا و سیما در حال حاضر نیز بسیار زیاد است و در صورت تصویب این میزان بودجه شاهد حضور بیش از پیش تبلیغات تلوزیونی خواهیم بود.

irib

همچنین صدا و سیما مدعی شده است که با افزایش 14 درصدی حقوق کارمندان در سال آینده این میزان بودجه حتی هزینه‌های این سازمان را نیز تامین نخواهد کرد و صدا و سیما قادر به ارایه محتوای مناسب نخواهد بود.

البته لایحه بودجه سال آینده تصویب نشده است و امکان کاهش و یا افزایش آن وجود دارد. به هر حال امیدواریم با تامین هزینه‌های صدا و سیما از این پس کمتر شاهد تبلیغات رادیویی و تلویزیونی باشیم. زیرا که حضور کرم حیوانات مختلف در تمام برنامه‌های صدا و سیما بیش از محتوای آموزشی یا تفریحی آن‌هاست.

3 در مورد “از سال آینده تبلیغات در صدا و سیما بیشتر از حد فعلی خواهد شد!”

    1. ما قبلا 10 فیلم نکاه میکردیم 40 دقیقه تبلغات الان 5 دقیقه فیلم 45 دقیقه تبلیغات حالا اونم نصفشون ماهواره ای هستش !!!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH