لامبورگینی گوشی ۲۰ میلیون تومانی خود را معرفی کرد!

بر هر کسی عیان است که پول چیز بدی نیست، اما می‌توان آن را به بدترین شیوه ممکن خرج کرد و افراد و کمپانی‌هایی نیز هستند که نقشه‌های زیادی برای پول ثروتمندان کشیده‌اند. شما هم اگر 6000 دلار (بیش از ۲۰ میلیون تومان) اضافی دارید می‌توانید در ادامه مطلب شیوه خرج کردن آن را بیابید.

lamborghini-tauri-88-1

88 Tauri نام اسمارت فونی از کمپانی لامبورگینی است که قیمتی 6000 دلاری دارد و یک وسیله لوکس برای ثروتمندان محسوب می‌شود. این محصول از یک پردازنده چهار هسته‌ای اسنپ دراگون 801 به همراه صفحه نمایش 5 اینچی بهره می‌برد که تا اینجای کار چندان چیز قدری نیست. 88 Tauri شاسی فلزی دارد و جنس بدنه آن نیز چرم اصل است و لوگوی لامبورگینی را نیز بر پشت خود حک کرده که این مشخصات در کنار یک دیگر قیمت 6000 دلار را به وجود می‌آورند.

lamborghini-tauri-88-5

lamborghini-tauri-88-4

قبول کنید یا نه این محصول مشخصات یک میان رده را دارد اما برای خرید آن می‌بایست پول چندین پرچم‌دار را پرداخت کنید که این کار نیز از عهده هر کسی بر نمی‌آید. با این اوصاف 88 Tauri یک محصول کاملا لوکس و شیک محسوب می‌شود که می‌تواند توجه افراد ثروتمند را به سوی خود جلب کند.

lamborghini-tauri-88-2 lamborghini-tauri-88-6آیا شما اگر چنین پولی داشتید خرج چنین اسمارت فونی می‌کردید؟ (ما هزینه‌های مهم‌تری داریم!) البته اگرتصمیم به خرید این اسمارت فون دارید بهتر است عجله کنید، زیراکه کمپانی تنها 1947 عدد از این دستگاه تولید خواهد کرد.

lamborghini-tauri-88-3

5 در مورد “لامبورگینی گوشی ۲۰ میلیون تومانی خود را معرفی کرد!”

  1. بعله اسنپدراگون 801 شد میان رده

    ممنونم که موجبات خنده و شادی مارو توی این روزها فراهم کردی

  2. سپهر (وینفونی)

    این میان ردس؟؟ اسنپ ۸۰۱ میان ردس؟؟
    ‎:|‎
    سخت افزار مشابه جی۳ هست ۱۶ گیگ!
    البته اینو بگم اگه سیستم عاملش وینفون بود، تا حالا خریده بودمش!!
    هیچ دلیل دیگه ای هم ندارم!

    1
    1

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH