با این ژاکت‌ها باتری تلفن هوشمندتان را با انرژی خورشید شارژ خواهید کرد!

تصور کنید برای گذران تعطیلات به دامان پاک طبیعت رفته‌اید و همین‌طور که روی چمن‌ها دراز کشیده‌اید و با تلفن هوشمندتان به آهنگ مورد علاقه‌تان گوش می‌دهید، ناگهان آن اتفاق وحشتناک رخ می‌دهد! چه اتفاقی؟ اینکه شارژ تلفنتان تمام شود و شما می‌مانید و یک دشت سرسبز و تلفن هوشمندی که حالا به یک پاره آجر بیشتر شباهت دارد! اما شاید در سال 2015 میلادی دیگر از این اتفاق‌ها برایتان نیفتد! ممکن است در آن لحظه پریز برق در نزدیکی شما نباشد اما به‌جایش بزرگ‌ترین منبع انرژی شناخته شده جهان ما، یعنی خورشید عزیز که هست! برای انتقال این انرژی به باتری تلفنتان نیز تنها به یک سلول خورشیدی نیاز دارید که کمپانی Tommy Hilfiger لطف کرده و آن را روی لباستان تعبیه کرده است!

tommy-charging

این کت و ژاکت‌های جدید می‌توانند انرژی خورشید را به وسیله 7 تا 10 پنل خورشیدی موجود بر روی خود جمع‌آوری و در یک باتری 6000 میلی‌آمپری موجود در جیب کت ذخیره کنند تا در زمان مورد نیاز بتوانید با متصل کردن شارژر تلفن به این باتری، گوشی هوشمند خود را شارژ کنید. این پنل‌ها و باتری موجود در جیب کت می‌توانند به سادگی برای شست‌ و شو جدا شوند و قادر هستید باتری را حتی از طریق پریزهای برق عادی نیز شارژ کنید تا در روزهای ابری یا شب بتوانید تلفنتان را شارژ نمایید. هنوز کمپانی اعلام نکرده است برای شارژ کامل باتری چقدر زمان مورد نیاز است.

tommy-charging-3

شاید همه این امکانات بسیار هیجان‌انگیز به نظر برسد اما راستش را بخواهید طراحی این ژاکت‌ها چندان چنگی به دل نمی‌زند و ما فکر نمی‌کنیم کسی پیدا شود که از پوشیدن این لباس‌های عجیب در میان دیگران احساس راحتی کند! موضوع زمانی وخیم‌تر می‌شود که بدانید برای این ژاکت ضایع باید 600 دلار نیز خرج کنید که به نظر نمی‌رسد حتی بعد از خرید آن بیش از یک بار هم بتوانید این لباس را پبوشید!

شما در مورد این ژاکت‌ها چه نظری دارید و آیا حاضرید برای چنین لباسی این همه پول بدهید؟

1 در مورد “با این ژاکت‌ها باتری تلفن هوشمندتان را با انرژی خورشید شارژ خواهید کرد!”

  1. 600 دلار؟ چه خبره؟ خب آدم یه پاور بانک با ظرفیت بالا بخره و به جای باطری همین کت بزاره تو جیبش خیلی با صرفه تره ( با بعضی از پاور بانک ها که ظرفیت بالایی دارن میشه گوشی رو تا دو بار به صورت کامل شارژ کرد )

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH