هارد اکسترنال 8 ترابایتی Seagate با بهایی ارزان وارد بازار شد

اگر تصمیم دارید تا برای سال جدید میلادی برای خود یا آشنایان یک هارد اکسترنال خریداری کنید محصول جدید Seagate که اندازه‌ای 3.5 اینچی دارد و میزان حافظه آن نیز 8 ترابایت است، می‌تواند گزینه بسیار مناسبی باشد و برای خرید این محصول کافی است تنها 260 دلار پرداخت کنید. بله صفر‌هایش را فراموش نکرده‌ایم، قول می‌دهیم!

seagate-shingles

محصول جدید Seagate قیمتی بسیار پایین‌تر از هم‌ترازان خود دارد. برای مثال قیمت هارد اکسترنال HGST با نام  helium-filled که 8 ترابایتی است در حدود 1000 دلار است. دلیل این نزول و کاهش قیمت شدید، خط تولید جدید این شرکت است که باعث می‌شود محصولات بسیار زیادی را با قیمت‌های مناسب تولید نماید و هاردهای 5 و 6 ترابایتی نیز در این خط تولید جای گرفته‌اند.

اما ماجرا به این خوبی‌ها هم نیست. محصول جدید Seagate قادر است با 150 مگابیت بر ثانیه اطلاعات را انتقال دهد، این درحالی‌ست که رقیبانش (بهترین هارد‌های سال 2014) قادر هستند تا با سرعت 550 مگابیت بر ثانیه اطلاعات را جا به جا کنند. البته همچنان برای کسانی که تنها کاربری خانگی دارند و یا نیازی به انتقال سریع اطلاعات حس نمی‌کنند، این بهترین گزینه محسوب می‌شود و می‌توانند هر آن‌چه که تا کنون داشته‌اند یا خواهند داشت را درون یک هارد 3.5 اینچی جای دهند و قیمت تنها یک چهارم هم‌ترازانش را پرداخت کنند.

5 در مورد “هارد اکسترنال 8 ترابایتی Seagate با بهایی ارزان وارد بازار شد”

  1. سلام
    خیلی فضای جدید و به روزی هست،
    از زحمات شما بسیار ممنون،
    یک میلیون خیلیه!
    همین هاردهای ۵۰۰ برام کافیه، کسی که فکر کنه بیشتر از این میخواد بهتره دو ترابایتی رو بگیره
    اینا تازه اومدن، فکر نکنم به اندازه کافی مطمئن باشن
    @ZamaN@

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH