تصاویری بسیار زیبا که همگی با گوشی آی‌فون 6 پلاس ثبت شده‌اند

Meet Kevin یک عکاس حرفه‌ای طبیعت است که بیشتر اوقات خود را به عکاسی می‌گذراند و از یک دوربین حرفه‌ای Canon F-1 استفاده می‌کند. اما اکنون وی تصمیم گرفته تا یک آی‌فون 6 پلاس در دستش بگیرد و به کوه و چمن بزند. تاکنون عکاسان زیادی دست به چنین کاری زده‌اند و Meet Kevin نیز همانند اغلب آن‌ها گفت که: آی‌فون 6 پلاس یک دوربین نیست، بلکه یک عکاس است که عکس‌های بسیار خوبی می‌گیرد. در ادامه می‌توانید بخشی از این تصاویر را مشاهده کنید (برای مشاهده تصاویر در سایز اصلی بر روی آن‌ها کلیک کنید).

همان‌طور که از تصاویر پیداست، وی ویرایش‌هایی را بر روی عکس‌های خود انجام داده است اما او نیز برای افکت گذاری تصاویر از اپلیکیشن محبوب VSCO Cam استفاده کرده که برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS منتشر شده است (شما می‌توانید اپلیکیشن  VSCO Cam را برای اندروید از گوگل پلی و برای iOS از itunes دانلود کنید).

Heres-what-happens-when-a-professional-photographer-takes-an-Apple-iPhone-6-in-the-wild-(5)

تصاویری که Kevin توسط آی‌فون 6 پلاس ثبت کرده است واقعا زیبا هستند و به‌خوبی ثبت شده‌اند و صد البته علاوه بر نقش این عکاس ماهر، آی‌فون 6 نیز کار خود را به خوبی ایفا کرده که توانسته چنین تصاویری بیافریند. در ادامه تصاویر بیشتری از آی‌فون 6 پلاس قرار داده شده است.

5 در مورد “تصاویری بسیار زیبا که همگی با گوشی آی‌فون 6 پلاس ثبت شده‌اند”

  1. یه عده هستن که فقط بلدن پز مگاپیکسل گوشیشونو بدن بیاین یاد بگیرین عکاس بودن و عکس خوب گرفتن به مگاپیکسل نیست

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH