مقاومت نکسوس 6 در برابر سقوط چقدر است؟ (به همراه ویدئو)

بعد از موفقیت‌های پی در پی سری نکسوس گوگل، چندی پیش این کمپانی نسخه جدید این گوشی را با نام نکسوس 6 معرفی کرد که می‌تواند جایگزینی مناسب برای نکسوس 5 باشد. نکسوس 6 کمی از برادر خود بزرگ‌تر شده و سایز صفحه نمایش آن 6 اینچ است. رزولوشن این صفحه نمایش 1440 در 2560 پیکسل است.

Nexus-6-622x341

همانند تمامی محصولات گوگل، نکسوس 6 نیز از آخرین نسخه سیستم عامل اندروید بهره می‌برد و به‌صورت پیش فرض با اندروید 5 یا لالی پاپ روانه بازار شده است. یک دوربین 13 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 2 مگاپیسلی در جلوی این دستگاه جای دارد و پردازش‌های آن نیز توسط پردازنده اسنپ‌دراگون 805 و پردازش‌های گرافیکی به‌وسیله آدرنو 420 انجام می‌شود. گوگل برای این محصول 3 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته است.

با وجود این مشخصات خوب، آیا این محصول در مقابل ضربات و سقوط نیز به خوبی عمل خواهد کرد؟ نکسوس 6 از پلاستیک ساخته شده و از این لحاظ چندان مقاوم به‌نظر نمی‌رسد. حال برای اطلاع از توان مقاومتی این محصول بهتر است به تماشای ویدیوی تست سقوط نکسوس 6 بنشینیم.

همان طور که مشاهده کردید، نکسوس 6 در سقوط از پهلو مقاومت خوبی از خود نشان داد و تنها بخش کوچکی از بدنه دچار آسیب شد و نمایشگر نیز دچار هیچ گونه مشکلی نشد. اما در هنگام سقوط بر روی صفحه نمایش، این محصول اصلا خوب عمل نکرد و مانیتور خرد شد. حتی در هنگام فشار دادن دکمه پاور نیز صفحه نمایش دستگاه روشن نشد.

حال نتیجه این تست سقوط را بر عهده شما می‌گذاریم که بگویید آیا از عملکرد نکسوس 6 در سقوط راضی بودید یا خیر؟

2 در مورد “مقاومت نکسوس 6 در برابر سقوط چقدر است؟ (به همراه ویدئو)”

  1. آکوا کریستال ایکس

    فیلم نکسوس 6 در آپارات گذاشته ببینید چه قدر مقاوم است احتمالا صفر دیدی بعد از ضربه گوشی روشن نشد

  2. از دو حالت خارج نیست :
    یا طرف دیوونست یا پولش زیاده
    حیفه نکسوس 6 نیست
    من پوستم کنده شد تا تونستم یه LG L40 بخرم
    (البته اونم به لطف خدا بود){الحمدلله)
    حالا این دیوونه داره گوشی 2و خورده ای تومنی رو مفتی میشکنه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    خدایا شُکرِت

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH