سونی بیش از مبلغ دریافت شده امکانات در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد!

بازی‌های آنلاین تجربه متفاوتی از یک بازی هستند که سرویس‌هایی نظیر پلی استیشن پلاس در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد و کاربران نیز می‌بایست برای استفاده از آن‌ها مبلغی را پرداخت کنند. آمارها نیز نشان می‌دهند که سرویس سونی امکاناتی بیش از مبلغ دریافتی را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

ps_plus.0

وب‌سایت Push Square که اصالتی انگلیسی دارد اخیرا گزارشی را مبنی بر میزان فروش و خدمات بازی‌های سونی در پلی استیشن پلاس منتشر کرده است که مربوط به اروپا و شمال آمریکاست. ناگفته نماند که این گزارش بر روی پلی استیشن 3، پلی استیشن 4 و PS vita انجام شده است.

همان طور که می‌دانید قیمت عضویت در اشتراک پلی استیشن پلاس چیزی در حدود 50 دلار است که آمار‌ها نشان می‌دهند این سرویس به ارزش بیش از 1300 دلار بازی رایگان در اختیار کاربرانش قرار داده است (این مبلغ برای هر کاربر در حدود 120 دلار است).

اگرچه امتیازات بازی در هر ماه و یا در هر منطقه متفاوت است اما این سرویس توانسته در اغلب موارد چیزی در حدود 80 درصد امتیار کسب کند.

فعلا مایکروسافت میزان بازی‌های رایگانی که به کاربران طلایی (کاربرانی که اشتراک طلایی می‌گیردند) خود می‌دهد را منتشر نکرده است اما در صورت انتشار با مقایسه آن‌ها می‌توان فهمید که کدام کمپانی دست باز‌تر و بخشنده‌تری دارد و بیش از دیگری بازی رایگان در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

2 در مورد “سونی بیش از مبلغ دریافت شده امکانات در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH