کالبد شکافی نازک‌ترین گوشی دنیا: قطعات چگونه در کنار یکدیگر جای گرفته‌اند؟

کمپانی‌ها هر روز سعی بر این دارند تا اسمارت فون خود را نازک‌تر و ظریف‌تر کنند تا حرف‌های بیشتری برای گفتن داشته باشند. البته کمپانی‌های کمی توانسته‌اند تاکنون لقب نازک‌ترین اسمارت فون جهان را ازآن خود کنند که Oppo R5 یکی از این محصولات بود که در سال گذشته معرفی شد. اما از آن جایی که شاعر گفته است “دایما یکسان نباشد حال دوران”، پس با معرفی یک محصول جدید با نام Vivo X5 حال و هوای دنیای Oppo R5 نیز تغییر کرد.

Vivo-X5-Max-teardown-(1)

محصول سال گذشته 4.75 میلی متر ضخامت داشت اما Vivo X5 توانسته با ضخامت 3.98 میلی متری خود لقب نازک‌ترین اسمارت فون را از آن خود نماید.

Vivo-X5-Max-teardown-(10)

علاوه بر ظاهر زیبا و طراحی اسمارت فون‌ها، دنیای داخل آن‌ها نیز دیدنی است و اغلب دوست داران تکنولوژی علاقه زیادی به تماشای قطعات داخلی اسمارت فون‌ها دارند. حال اگر این گوشی لقب نازک‌ترین را نیز یدک بکشد که چه بهتر. اکنون یک وب‌سایت چینی دل Vivo X5 را شکافته است تا به قطعات آن دست یابد. شما نیز می‌توانید همراه این وب‌سایت به مشاهده دنیای زیبا داخل اسمارت فون Vivo X5 بشینید.

Vivo-X5-Max-teardown-(5)

Oppo R5 (نازک‌ترین اسمارت فون سال قبل) جک 3.5 میلی متری صدا را فدای ضخامت خود کرده بود اما نازک‌ترین اسمارت فون در حال حاضر، این جک صدا را نیز دارد و همین امر باعث می‌شود تا ضخامت برد اصلی آن چیزی در حدود 1.7 میلی متر باشد (برای مشاهده تصاویر در سایز اصلی بر روی آن‌ها کلیک کنید).

3 در مورد “کالبد شکافی نازک‌ترین گوشی دنیا: قطعات چگونه در کنار یکدیگر جای گرفته‌اند؟”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH