اطلاعات جدیدی از اکسپریا Z4 منتشر شده است که تحلیل آی‌تی‌رسان آن را رد می‌کند!

اخیرا ایمیل مدیر عامل سونی پیکچرز به بیرون درز کرده است که اطلاعاتی در خصوص اکسپریا Z4 را در خود جای داده است. همچنین این ایمیل حاوی دعوت نامه به جیمز باند است تا در ویدیو بعدی خود از اکسپریا Z4 استفاده کند.

در این ایمیل یک تصویر نیز وجود دارد که احتمال می‌رود مربوط به پرچم‌دار سال آینده این کمپانی باشد. اگر به تصویر نگاه کنید متوجه خواهید شد که این محصول با اکسپریا Z3 چندان تفاوتی ندارد و تنها اسپیکر‌ها کمی تغییر مکان داده‌اند (همانند آنچه که در اکسپریا Z1 و Z دیده بودیم) و در کل زبان طراحی همانند سایر محصولات سری Z است.

Xperia-Z4

همچنین در این ایمیل ذکر شده است که اکسپریا Z4 در می/نوامبر سال 2015 (کنفرانس MWC) معرفی خواهد شد اما شایعات گذشته خبر از معرفی این محصول در کنفرانس CES 2015 می‌دادند.

انتظار می‌رود اکسپریا Z4 از پردازنده اسنپ‌دراگون 810 و صفحه نمایش 5.2 اینچی با رزولویشن QHD بهره ببرد و همانند برادرانش دارای دوربین 20.7 مگاپیکسلی باشد.

اما کاش این خبر درست نباشد، زیراکه به هیچ وجه دوست نداریم 5 نسل از پرچم‌داران یک کمپانی شباهت‌های بسیار زیادی به یک دیگر داشته باشند و ما منتظر یک تغییر ظاهری در پرچم‌دار سال آینده سونی هستیم.

تحلیل آی‌تی‌رسان: به نوشته زیر تصویر نگاه کنید. نوشته شده XPERIA Z Fourth Generation (نسل چهارم سری Z اکسپریا). پس این تصویر مربوط به اکسپریا Z3 است (اکسپریا Z3 چهارمین نسل از سری Z سونی است) و همچنان احتمال دارد که با طراحی جدید در اکسپریا Z4 رو به رو شویم و بر اساس این تحلیل این خبر چندان قابل اطمینان نیست.

9 در مورد “اطلاعات جدیدی از اکسپریا Z4 منتشر شده است که تحلیل آی‌تی‌رسان آن را رد می‌کند!”

  1. ((اما کاش این خبر درست نباشد، زیراکه به هیچ وجه دوست نداریم 5 نسل از پرچم‌داران یک کمپانی شباهت‌های بسیار زیادی به یک دیگر داشته باشند و ما منتظر یک تغییر ظاهری در پرچم‌دار سال آینده سونی هستیم.))
    یه سوال:مگه طراحیای سونی چشه؟؟؟نسبت به بقیه کمپانیها تغییرات ظاهری خوبی میده.ما هم دوست نداریم گوشی 1.600تومنی سامسونگ شبیه 700یش باشه…

  2. طراحی های سونی که عالیه…زیباترین گوشی هارو داره
    چرا باید عوضشون کنه؟؟؟؟؟؟؟؟
    همون طرح قبلی ادامه بده خوبه

  3. من طرفدار سامسونگم ولی از صفحه ی یکدست سونی خیلی خوشم میاد…طراحیش قشنگه ولی رابط کاربریش…

  4. طراحی اش که خوبه!
    چیز خوب رو که عوض نمیکنن!
    ولی وجود صفحه نمایش qhd اونم روی به صفحه نمایش 5.2 اینچ یه کم غیر منطقی نیست؟

  5. داداشِ من وقتی یه طراحی آس داره چرا باید ریسک کنه و دوباره طراحی کنه…به نظرم همین زبان طراحی بی عیب تر کنه بهتره

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH