با کمک گوشی ایرانی جی‌ال‌ایکس قند خون خود را بسنجید!

در سایت‌ها و مجلات حوزه تکنولوژی (ایرانی) اغلب به محصولات خارجی پرداخته می‌‌شود و اسمارت فون‌های ایرانی چندان سهمی در میان آن‌ها ندارند. اما اگر نیم نگاهی نیز به آن‌ها بیاندازیم متوجه خواهیم شد که در این مدت توانسته‌اند به میزان زیادی رشد کنند و قابلیت‌هایی بس جدید و شگرف در خود جای دهند (البته منظورمان راحت در جیب جا شدن نیست!).

چند روزی است که یک تیزر تبلیغاتی از کمپانی جی‌ال‌ایکس در شبکه‌های تلویزیونی پخش می‌شود که ما را بر آن داشت تا به دنبال آن برویم و از ماجرا مطلع شویم.

در حال حاضر پرچم‌دار کمپانی جی ال ایکس، اسمارت فون اسپایدر 1 است که گوشی عنکبوتی نامیده می‌شود (نام را هم ترجمه می‌کنند؟) این محصول دارای مشخصات نسبتا خوبی است که می‌تواند نیاز‌های کاربران را در حد یک میان رده برطرف نماید. اما با کمک یک ابزار کوچک ویژگی‌ای به این محصول اضافه می‌شود که تا کنون کمتر در اسمارت فون‌های خارجی دیده‌ایم.

Spider1-GLX

چندی است که اغلب کمپانی‌ها (بخصوص سامسونگ) رو به حوزه سلامت آورده‌اند و در محصولات خود سنسور‌هایی را در این خصوص قرار می‌دهند، مانند سنسور ضربان قلب.

نظر شما در خصوص تست قند خون در یک اسمارت فون چیست؟ بله، اسپایدر 1 قادر است توسط یک ابزار کوچک که از طریق پورت شارژر (میکرو USB) به دستگاه متصل می‌شود میزان قند خون افراد را بسنجد. البته نیاز به یک وسیله دیگر نیز هست تا بتوان از بدن یک قطره خون بگیرد (همانندآنچه که در دستگاه‌های تست قند خون خانگی دیده‌ایم).

Spider1-GLX-1

این قطعه کوچک توسط  برکت تل تولید شده است و بزودی به‌صورت گسترده در سطح کشور توزیع خواهد شد. این محصول یک ویژگی برای اسپایدر 1 محسوب می‌شود و افراد زیادی را می‌تواند به خرید این اسمارت فون سوق دهد.

جی‌ال‌ایکس اسپایدر در حال حاضر قیمتی 599 هزار تومانی دارد اما هنوز از قیمت ابزار کوچک سنجش قند خون اطلاعاتی منتشر نشده است.

33 در مورد “با کمک گوشی ایرانی جی‌ال‌ایکس قند خون خود را بسنجید!”

  1. من چهار سلام هستم مشتری جی ال ایکس هستم.چندتایی از گوشی هاش را دارم خدارا شکر راضی هستم وخوب کار میکنند مهمتر از همه شما سری بعه سایتشون بزنین و هموطن هامون را درحال کار ببینید اون وقت دلت نمیاد پولتون را بدید خارجی بخوره،کلفت بشه بعد به خودمون بخنده،بگه بربر،بگه عقب افتاده.اگر کلاهم برمیداره نوش جونش.همه وطنم نخوره جی بخوره؟
    این پیام را همه با جی ال ایکس نوشتم.
    یاحق

  2. نخرید این گوشی را من خریدم ولله که پشیمانم اصلا از اول خراب بود بعد هم که به خود نمایندگی اهواز اطلاع دادم یک مشت ادم بی مسولیت که فقط فکر منافع خود هستند خدا شاهده دو دفعه گوشی از زاهدان رفته اهواز برای تعمیر و خود نمایندگی زاهدان هم که هیچی هر چند روز باید یک سری بزنیم اما نکته اینجاست که هنوز گوشی درست نشده تازه هر سری مشکل جدید پیدا میکنه خود دانید .

    1. سلام.خوب توکه اینجوری میگی.من خودم گلکسی اس فر2تاداشتم هردو مشکل انتن دهی داشتن.یکی روبه نصف قیمت فروختم اسپایدرخریدم یکی دیگش هم رفته گرانتی برنگشته هرچی زنگ میزنم میگه درحال تعمیره2ماه گوشی دستشونه.اینم ازسامسونگ برندکه2میلیون صدهزارتومن ناقابل کلاه برداری کرد.ولی جی ال ایکس بعد2ماه هنوزهیچی نشده.ممنون ازجی ال ایکس

  3. هادی فوایدی

    اونایی که ذهنشون بستست دیدشون کوتاهه اما برعکسش اونایی که ذهنشون بازه امیدشون خیلیه و آینده رو خوب میبینن کسی که راه افتاده آیا راه رفتنش و دویدنش و… دور از انتظاره؟

  4. علیرضااحمدی

    جی ال ایکس واقعا پیشرفت های زیادی کرده برد گوشیها و لوازم جانبی رو خودشون تولید میکنن و یکسری قطعات دیگررو هم بومی سازی کردن خداروشکر.
    این قطعه قندخون هم کاملا ایرانی هستش و ایده آل.
    انشالله مردم با حمایت از این شرکت راه رو برای پیشرفت ایران و ایرانی باز کنند.

  5. قدیما که ژاپن هنوز ژاپن الان نشده بود محصولای ژاپنی به عنوان جنس بی کیفیت و آشغال(مثل الان چین) تو بازار شناخته می شد، اما اونا هیچ وقت مثل الان که ما اینجوری تو سر جنس خودمون می زنیم نکردن. سال به سال با درآمد حاصل از فروش همون کالای بی کیفیت کارشون رو توسعه دادن (هم از نظر کیفی و هم کمی) تو این راه هم مردم خودشون پشتشون واستادن. اما ما الان چی کار میکنیم؟ میگیم آشغاله نخر

  6. به نظر من گوشی glx همین که بر روی راحت رفتن گوشی به جیب کار کنه و این قابلیت رو ارتقاع بده بدون شک یک روز جای اپل رو میگیره ! ! !

  7. کسایی که میگن محصولات glx آشغاله ~گرونه~چینیه~تقلب کاریه … باید عرض کنم شمایی که میگین من این گوشیو خریدم خوب نیست اصلا یا داری دروغ میگی … نخریدی… نمیدونی گوشی چیه … قیمتا دست نیستن یا با این شرکت کللللن مشکل داری یا به احتمال 99.9% مارک پرستی … من همین الان دارم کامنتمو با اسپایدر مینویسم تا حالاشم که حدود دو ماهه راضیم و هیچ مشکلی باهاش ندارم اغلب بازی هارو هم …gta san… modern combat5… asphalt 8…real racing 3رو مثل حلوا اجرا میکنم … پس لطفا آقایونی که این گوشیو دستشونم نگرفتن …….. نزنن . در ضمن اون شخص محترمی که میگه huawei honor 3c بهتره وقتی کیفیت دوربین و رنگ های اسپایدر رو ببینه دیگه حرف نخواهد زد .. کسایی هم که خیلی ادعاشون میشه یه گوشی با این امکانات به جز 3cمعرفی کنن.

  8. این جی ال ایکس عوض اینکه به فکر ارتقا کیفیت گوشیاش باشه تا یه اعتباری هم بدست بیاره, داره از نو آوری های شرکت های دیگه(هر چند که به درد بخور هم نیس) تقلید میکنه.

  9. دیدن گوشی داره میمونه رو دستشون اینو بهش اضافه کردن تا مردم رو جذب کنند.اما این چیزا نمیتونه این شرکتو به سامسونگ و……..برسونه

  10. منکه 4 ساله یک گوشی glx دارم هنوز بدنش عین روز اوله خراب شدنش پیکش
    مدل 2740 بود که تازه از اولین گوشی های شرکت بود. اسپایدر 1 هم سری های اولی مشکلاتی داشتند ولی الان سری چهارمه که دوربین و غیره اصلاح شده اند. تازه سری اولیا هم با فلش کردن گوشی به نسخه جدید دوربینشون بهتر میشه و خودشو نشون میده.

  11. سپهر (وینفونی)

    سامسونگیا… صدا نمیاد خخخخخخ
    ما که حرفی نداریم، خیلی هم خوب!
    دمشون گرم!
    جی ال ایکس ایندش روشنه خخخخ

  12. جی ال ایکس یه شرکت‌ کلاهبرداری و مدیرانش هم عده‌ای دزدند. پس به نام تولید ایران با تحت تاثیر قراردادن احساسات ملی هموطنان کمتر آگاه برای عده‌ای دزد کپی کار تبلیغ نکنید. تمام به اصطلاح تولیدات این شرکت گوشی های درجه سه و آشغال چینی هستند که هنوز با برندهای معتبری مانند هواوی هم فاصله بسیار دارند.

  13. بهتر بود شرکت جی ال ایکس بجای این کاراش یکم به قیمت و کیفیت محصولاتش فکر میکرد
    همین عنکبوتی!!!رو یکی از دوستان خریده بااینکه صفحش اچ دیه ولی براحتی پیکسلا و طرز چینششون مشخصن اصلا یه وضعیه ها.دوربینشم 5 نه از 3 نوکیام بی عرضه تره
    با پول کمتر از این میشه آنر 3سی رو خرید که از هر لحاظ برتره از این
    خاهشا کورکورانه تعصب نگه ندارید
    تعصب برندی رو که جز بدنش که اونم شک دارم بقیه چیزاش وارد میشن از چین

    1. چرا حرف بیجا میزنید؟
      بنده اسپایدر۱ دارم هیچ یک از مواردی که شما گفتید صحت نداره.
      باور هم ندارید هر عکسی بخواهید برایتان قرار می دهم تا با نقل قول قضاوت نکنید.

  14. باسلام خدمت دوستان. من هم یکی از گوشی های هوشمندشو خریدم. بسیار بسیار ناراضی هستم. واقعا پولمو ریختم بیرون. بعد از یک سال کلنجار گوشی رو بیرون انداختم. (واقعا بیرون انداختم)

  15. یک شرکت کلاه بردار
    یک شرکت گران فروش
    یک شرکت برای تقلید از گوشی های تقلبی چینی
    کلاهی که جی ال ایکس سرم گذاشت هیچ موجودی نذاشت
    یک مشت آدم سودجو
    به قول یک آدم سرشناس یک شرکت مسخره مثل جی … فقط از افراد ساده ای مثل من سود میبرد
    امیدوارم برشکست شوند
    @ZamaN@

    1. کوچکترین جزء گوشیهای جی ال ایکس ایرانی نیست کافیه پشت یکیشونو باز کنید تا متوجه بشید تولید چین هست .. اینقدر ساده اید که زود گول میخورید و به تولید چین هم افتخار میکنید.

  16. باور کنید.
    تا چندسال اتی جی ال ایکس گوشی میزنه که سامسونگ و اپل به گرد پاشم نمیرسن!
    درود بر ایران و ایرانی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH