ال‌جی G2 به‌زودی اندروید 5.0.1 را دریافت خواهد کرد!

همان‌طور که مطلع هستید کمپانی ال‌جی اندروید 5 را برای پرچم‌دار خود که ال‌جی G3 نام دارد در برخی کشور‌ها منتشر کرده است و بعد از گوگل جزء اولین‌ها در انتشار این به‌روزرسانی محسوب می‌شود. اگر شما نیز یکی از کاربران این اسمارت فون هستید اما فعلا به‌روز رسانی مذکور برای شما منتشر نشده است باید بگوییم که تا پایان امسال یا اوایل سال آینده شاهد دریافت این نسخه خواهید بود. اما ماجرا برای پرچم‌دار سال گذشته ال‌جی چگونه است؟

lg-g2-cover

ال‌جی سال گذشته G2 را به عنوان پرچم‌دار خود معرفی کرد که امکانات خوبی داشت و رقیبی قدر برای سایر محصولات محسوب می‌شد و در حال حاضر نیز فروش و کاربران زیادی دارد. تاکنون اخبار حاکی از آن بودند که ال جی تصمیم دارد پرچم‌دار سال گذشته خود را نیز بعد از G3 به اندروید 5 به‌روز رسانی کند که امروز تصویر منتشر شده، این خبر را تایید می‌کند.

Android-5.0.1

امروز اسکرین شاتی از ال‌جی G2 منتشر شده است که نشان می‌دهد ال‌جی در حال کار بر روی اندروید 5.0.1 برای G2 است و احتمالا به‌زودی شاهد انتشار این نسخه خواهیم بود. البته فعلا تصاویری از محیط کاربری این نسخه برای ال‌جی G2 را در اختیار نداریم اما تصویر منتشر شده نشان می دهد که به‌زودی اطلاعات بیشتری را از این به‌روز رسانی در اختیار خواهیم داشت.

12 در مورد “ال‌جی G2 به‌زودی اندروید 5.0.1 را دریافت خواهد کرد!”

  1. ایول، جی 2 هنوز هم یکی از گوشی های خوب و دره بالای بازاره و رابطه ی کاربریه روان و عالی ای داره

  2. اکثر کمپانی های تولید اسمارت فون دارند برای پرچم داران حال و گذشته خودشون روی اندروید 5.0.1 کار می کنند / بنظر میرسه اندروید 5 یک سری باگ های اساسی داشته

    1. عزیز دل برادر! شما دقیقا با چه استدلالی میگی همیشه الجی بدترین گوشیهارو تولید میکنه؟؟؟
      کاملا مشخصه که اصلا با گوشی الجی کار نکردید و حالا اومدین اینطوری میگی!!

    1. سعید میرزاپور

      محمود عزیز احتمالا اندریود 5.0.0 منتشر نخواهد شد و به صورت پرشی این گوشی اندروید 5.0.1 را دریافت خواهد کرد، البته چندان تفاوتی هم ندارند!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH