مسابقه جورچین (شماره 5): حدس بزنید و این گجت هوشمند را برنده شوید!

چندی پیش سری مسابقات جورچین را آغاز کردیم و بعد از مشخص شدن برندگان سری چهارم، حال  نوبت به سری پنجم از این مسابقات رسیده و این بار با دو جایزه هوشمند و بسیار دوست داشتنی در خدمت شما هستیم!

جورچین شماره 5

همان گونه که در زیر مشاهده می‌کنید، ما تصویر یک دستگاه دیجیتالی (که جایزه شما نیز است) را به صورت مبهم و تار شده برای‌تان نمایش داده‌ایم. این وسیله، به 9 قطعه (همچون پازل) تقسیم شده است و هر قطعه که تصویر واضحی از همان وسیله است، در بخش‌های مختلف سایت پخش شده است. تنها کاری که شما بایستی انجام دهید، چیدن این قطعات در کنار یکدیگر و حدس زدن نام دستگاه است.
دقت داشته باشید، شما بایستی نام این مدل و سازنده‌اش را به صورت کامل ارسال کنید و از عنوان کردن سازنده و یا رده این محصول به تنهایی،‌ خودداری نمایید.
پس از پیدا کردن نام آن، یک جمله (یا حتی شعر) درباره وسیله‌ای که نامش را کشف کرده‌اید، بگویید و از طریق فرم انتهای مسابقه، برای ما ارسال کنید. دقت داشته باشید که در این جمله، بایستی نامی از محصول برده شود (یعنی با نام جایزه خودتان، جمله سازی کنید!). تا پایان روز 29 دی فرصت شرکت در این مسابقه را دارید و در روز 30ام، نام برنده‌های خوش شانس به همراه پاسخ مسابقه و جمله‌ وی در سایت درج می‌شود.

راهنمایی: از این به بعد، می‌توانید با دنبال کردن صفحه آی‌تی‌رسان در اینستاگرام، شانس خودتان را برای کشف نام این محصول هوشمند بالاتر ببرید. در پیج رسمی سایت، ما هر از چند گاهی، برای کشف جواب به شما راهنمایی‌هایی را ارایه می‌دهیم.

ورود به صفحه آی‌تی‌رسان در اینستاگرام

نکته بسیار مهم: در جورچین شماره 5، ما دو جایزه درنظر گرفته‌ایم که البته هر دو، مشابه هستند! اما جایزه نخست بین تمام شرکت کنندگان قرعه‌کشی خواهد شد اما جایزه دوم تنها بین کاربران فعال سایت. بدین نحو که تنها کاربرانی که در سایت عضو هستند و امتیاز فعالیت‌شان هم بیشتر از 300 است (کاربران ۳ ستاره به بالا)، در قرعه‌کشی دوم شرکت داده خواهند شد. پس بی‌تردید شانس برنده شدن جایزه دوم برای کاربران فعال بسیار بیشتر خواهد بود، به خصوص آنکه بایستی حداقل 300 امتیاز تا پایان دی‌ماه کسب کرده باشند. برای آشنایی با نحوه جمع کردن امتیازات که همگی خیلی ساده و رایگان هستند، اینجا را مشاهده کنید.

JoorChin

مکان جورچین‌ها

قطعه شماره یک

قطعه شماره دو

قطعه شماره سه

قطعه شماره چهار

قطعه شماره پنج

قطعه شماره شش

قطعه شماره هفت

قطعه شماره هشت

قطعه شماره نه

پس از حدس زدن نام دستگاه (جایزه خودتان) فرم زیر را تکمیل کرده و برای ما ارسال کنید. توصیه می‌کنیم برای آنکه بهتر در جریان مسابقات و مطالب سایت قرار بگیرد، به رایگان در سایت عضو شده (از اینجا) و نام کاربری خودتان را نیز در فرم ارسالی وارد نمایید. هر سوال و یا ابهامی نیز اگر دارید، لطفا در بخش نظرات بگذارید تا پاسخ‌تان را بدهیم. لازم به یادآوری است که تا روز 29ام دی ماه، شما فرصت شرکت در مسابقه را دارید و 30ام، دو برنده خوش شانس به همراه پاسخ و جمله‌های آنان درج می‌شوند و فردای آن روز یعنی اول بهمن ماه، جورچین شماره 6 بر روی وب‌سایت قرار خواهد گرفت.

راستی، فراموش نکنید که جایزه دوم تنها برای کاربرانی است که بالای 300 امتیاز دارند، پس هر چه سریع‌تر عضو شده و فعالیت خودتان را آغاز کنید تا به حد نصاب قرعه‌کشی در جایزه دوم نیز دست یابید (راهنمای سیستم جدید عضویت).

مسابقه به پایان رسید: مشاهده برنده‌ها

107 در مورد “مسابقه جورچین (شماره 5): حدس بزنید و این گجت هوشمند را برنده شوید!”

  1. سید هادی علوی

    باشد که شانس، به ما هم گوشه چشمی بنماید!

    به چشم لطف اگر بینی گرفتاران رسوا را، به ما هم گوشه چشمی که رسوا کرده‌ای ما را…..!!!

  2. سلام به همگی . . .
    دوستانی که از بقیه درخواست کردن که براشون دعا کنن که این جایزه رو برنده بشن به نظر من درخواست به جایی ندارن! چون بقیه اول خودشون رو در میابن بعد بقیه رو !
    به هر حال با آرزوی موفقیت برای همگی . . .

  3. من از جورچین اولی شروع کردم ولی هنوز برنده نشدم.ایشالله این دفعه برنده میشم.شاید خدا میخواد جایزه ی جورچین بهتر بشه بعد منو برنده کنه…

  4. ای جاااانم. چند سال بود انتظار همچین محصولی (لو نره فقط :d ) رو میکشیدم.
    خداکنه این سری برنده شم که از دست سامی!!! آشغال راحت شم..

  5. روش دوم یعنی کاربران فعال فکرکنم کمی سخت باشه!!!چون به نظرم تو یک ماه نمیشه 300 امتیاز به دست اورد البته شاید من نمیتونم D:

  6. چطور میشه بازی کرد تورو خددددددددددددددااااااااااااااااااااااااا بگگگگگگگگگگگگگگگگیییییییییییییییییییییییننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن

  7. تروخدا دعا کنید من این رو ببرم
    درست همونیه که همیشه میخوااااستم
    خدااااایا یعنی امکان داره؟

    1. سلام.شما لینک های زیر عکس رو باز میکنید بعد کل صفحه رو میگردید تو یه بخش از صفحه ای که باز کردید یه عکس جورچین هست شما اون عکس رو سیو میکنید وقتی همه رو پیدا کردید میزارید کنار هم تا یه عکس درست شه اون جواب مسابقه است.

  8. این جایزه ها باعث میشن انگیزه ی جوونا تقویت بشه واسه خوندن اخبار تکنولوژی !

    خواهشاً مقالات علم نجوم و فضا نوردی رو هم تو سایتتون بزارین ! جذاب تر میشه !

    1. امیررضا اقبالدوست

      افرین بر شما کاملا با نجوم موافقم!امیدوارم تو ای تی رسان مقاله هایی در این مورد منتشر بشن در آینده!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH