AirDroid 3 برنامه‌ای که ویژگی‌های جالب iOS را به دستگاه اندرویدی‌ اضافه می‌کند

همین امسال بود که آی‌فون‌ها با وجود ویژگی Continuity که با iOS8 و Mac OS X Yosemite آمد، توانایی ارتباط بی‌سیم با مک را دریافت کردند. الان نوبت اندروید شده است که با کمک برنامه شخص ثالث AirDroid که به تازگی به نسخه 3.0 آپدیت شده این توانایی را دریافت کند.

آپدیت انجام شده ویژگی‌های جالبی چون پاسخ دادن به تماس‌ها، ارسال فایل و پاسخ دادن به پیام‌های متنی را از کامپیوتر فراهم می‌کند. در مقاله زیر با برخی از این ویژگی‌ها از نزدیک آشنا می‌شوید.

شروع کار با AirDroid

2

پیش از صحبت درباره ویژگی‌های جدید، بهتر است اول کار با AirDroid را یاد بگیریم. ابتدا از همه و مثل همیشه لازم است که این برنامه را دانلود کنید. البته این برنامه نسخه وب هم دارد، ولی برای دسترسی به ویژگی‌های خوبش باید نسخه دسکتاپ آن را دانلود کنید.

اگر حساب کاربری ندارید، بسازید و با آن حساب به هر دو نسخه موبایل و دسکتاپ وارد شوید. فرایند تکمیل کار را طی کنید. برنامه موبایل از شما اجازه دسترسی به نوتیفیکیشن‌ها را می‌خواهد که این دسترسی برای ویژگی‌های جدید بسیار مهم است.

نوتیفیکیشن‌ها

3

یکی از بهترین ویژگی‌های AirDroid قابلیت به نمایش در آوردن نوتیفیکیشن‌ها در دسکتاپ است. برای فعال کردن این ویژگی تنها کافیست که هنگام نصب نسخه موبایل به برنامه اجازه دهید که نوتیفیکیشن‌های شما را مدیریت کند.

به‌علاوه قادرید نوتیفیکیشن‌هایی را که می‌خواهید، در دسکتاپ ببینید و آن‌هایی را که نمی‌خواهید خاموش کنید.

تماس‌های تلفنی و پیام‌های متنی

4

نوتیفیکیشن‌های مرتبط به تماس‌های تلفنی و پیام‌های متنی دارای چند ویژگی بیشتر هستند. به‌غیر از امکان دیدن کسی که در حال تماس با شماست، می‌توانید با این نوتیفیکیشنها ارتباط هم برقرار کنید. می‌توانید از سیستم به تماس تلفنی پاسخ دهید، ولی نمی‌توانید مثل ارتباط آیفون و مک، تماس تلفنی را از روی کامپیوتر برقرار کنید و لازم است که برای حرف زدن از موبایل استفاده کنید.

امکان رد تماس و فرستادن پیام متنی خودکار هم وجود دارد. در ضمن می‌توانید از راه دور تلفن خود را روی مود سکوت قرار دهید.

دیدن صفحه نمایش موبایل روی دسکتاپ (برای دستگاه‌های روت شده)

یکی دیگر از ویژگی‌های خوب این برنامه دیدن صفحه نمایش موبایل روی دسکتاپ و کار کردن با آن است. البته این قابلیت که AirMirror نام دارد هنوز در نسخه بتا بوده و روی دستگاه‌های روت شده مجهز به اندروید 4.0 به بالا غیر از آبنبات چوبی کار می‌کند.

با استفاده از AirMirror می‌توانید تمام بخشهای موبایل را روی صفحه کامپیوتر ببینید.

ویژگی‌های بیشتر

نسخه وب AirDroid در واقع نسخه اصلی بوده و چند ویژگی بیشتر از نسخه دسکتاپ این برنامه دارد. با استفاده از نسخه وب می‌توانید به فایلهای سیستمی تبلت یا موبایل، زنگ‌ها و عکس‌ها هم دسترسی داشته باشید. در ضمن می‌توانید از راه دور از صفحه دستگاه عکس بی‌اندازید و از دوربین برای گرفتن عکس و ضبط فیلم استفاده کنید.

26 در مورد “AirDroid 3 برنامه‌ای که ویژگی‌های جالب iOS را به دستگاه اندرویدی‌ اضافه می‌کند”

    1. چجور میشه یادداشتها رو به این برنامه اضافه کرد که هر موقع خواستم از گوشی ب گوشی یا از گوشی به لب تاب چک کنم؟

  1. من نیازی به این ندارم تازه استفاده اش هم کلی حوصله می خواد !
    هم گوشی دستم باشه هم لپ تاپ ؟ اصلا حال ندارم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH