8 بازی بزرگی که در سال 2015 معرفی خواهند شد

سالی که گذشت یکی از پربارترین سال‌ها برای دنیای گیمینگ و بازی‌های کامپیوتری بود و اغلب بازی‌خورها به آنچه آرزویش را داشتند رسیدند. اما این همه آن چیزی نبود که کمپانی‌های بازی‌سازی در آستین خود داشتند! به نظر می‌رسد که سال 2015 میلادی نیز چیزی کم از سال 2014 در این زمینه نخواهد داشت و بازی‌های بزرگ زیادی به صف شده‌اند تا سال آینده هم سرمان را گرم کنند؛ از سری جدید بازی‌های بزرگی مثل Halo و The Legend of Zelda گرفته تا بازی‌های تازه واردی نظیر No Man’s Sky که به نظر می‌رسد با ایده‌ای نو قرار است بازار را تکانی اساسی دهد!

در ادامه 8 مورد از بهترین بازی‌هایی را که از همین حالا برای معرفی شدن آن‌ها هیجان زیادی داریم، خواهیم دید.

Star Wars: Battlefront

1

به لطف اکران قسمت‌های جدید از سری فیلم‌های پرطرفدار جنگ ستارگان، کمپانی‌های بازی‌سازی نیز دست به کار شده‌اند تا با استفاده از این نام بزرگ بتوانند فروش خوبی را در بازار بازی‌های ویدئویی تجربه کنند. البته سری بازی‌های جنگ ستارگان معمولا چیز خوبی از آب در نمی‌آیند و اکثر بازی‌هایی که تحت این عنوان معرفی شده‌اند از کیفیت و گیم پلی چندان خوبی برخوردار نبوده‌اند. اما نام “جنگ ستارگان” آنقدر بزرگ هست که با این وجود انتظار معرفی بازی‌اش را بکشیم و امیدوار باشیم که این نسخه برخلاف نسخه‌های قبلی کیفیت بالایی داشته باشد.

پلتفرم‌ها: PC ،Xbox One ،PS4

تاریخ رونمایی: تعطیلات سال نو میلادی 2015

No Man’s Sky

DerekBrown_NoMansSky_Poster-13

هر تریلر جدیدی که از این بازی منتشر می‌شود، ما را به این یقین نزدیک‌تر می‌کند که با یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های سال 2015 روبه‌رو هستیم! به نظر می‌رسد که یک استودیوی بازی‌سازی کوچک در انگلیس در حال رقم زدن یک شگفتی در صنعت بازی‌های کامپیوتری است. داستان این بازی برداشتی آزاد از یک رمان قدیمی و پرطرفدار نوشته شده در سال 1970 است. بی صبرانه در انتظار معرفی این بازی هستیم.

پلتفرم‌ها: PC ،PS4

تاریخ رونمایی: سال 2015

Final Fantasy XV

2

چه کسی است که تاکنون نام سری بازی‌های پرطرفدار فاینال فانتزی را نشنیده باشد؟ یکی از قدیمی‌های بازار که استودیو بازی‌سازی آن باتجربه چندین ساله خود آماده می‌شود تا بزرگ‌ترین عنوان از این سری بازی در سال آینده وارد بازار کند. البته خبر بد برای کسانی که بازی بر روی رایانه‌های خانگی را ترجیح می‌دهند این که قرار نیست این بازی برای آن‌ها معرفی شود.

پلتفرم‌ها: PS4 ،Xbox One

تاریخ رونمایی: نامشخص

Batman Arkham Knight

keyfull-9237457203_large

سری بازی‌های Batman Arkham همیشه از موفق‌ترین عناوین بازار بوده‌اند که توانسته طرفداران بسیاری را به خود جذب کنند. بازی‌ای در سبک سوم شخص و از نوع “جهان باز” که به شما اجازه این را می‌دهد تا در دنیایی بی‌انتها جستجو کنید. حالا با سرمایه‌گذاری بزرگی که بر روی نسخه بعدی این بازی شده است قطعا شاهد یک شگفتی دیگر خواهیم بود.

پلتفرم‌ها: PS4 ،Xbox One ،PC

تاریخ رونمایی: دوم ژوئن سال 2015

The Legend of Zelda

the-legend-of-zelda_hyrule-hystoria-e1345192673366

کمپانی نینتندو تدارک یک سال طوفانی را برای کاربران کنسول‌هایش دیده و قرار است با معرفی بازی‌هایی بزرگ در سال 2015 دل آن‌ها را بیش از پیش به دست آورد. قطعا به نظر اکثریت کاربران کنسول Wii U سری بازی‌های The Legend of Zelda بزرگ‌ترین عنوان برای این پلتفرم است و این طور که به نظر می‌رسد نینتندو قصد معرفی بزرگ‌ترین نسخه از این سری بازی‌ها را در سال آینده دارد. یک بازی دیگر از نوع جهان باز که می‌توانید روزها با آن سرگرم شوید و هیچ وقت برایتان تکراری نشود. برای بسیاری از کسانی که بر سر دوراهی Wii U یا سایر کنسول‌ها قرار گرفته‌اند مطمئنا معرفی این بازی می‌تواند آن‌ها را در انتخاب کنسول مورد نظرشان کمک کند.

پلتفرم: Wii U

تاریخ رونمایی: سال 2015

Halo 5: Guardians

halo_5_guardians-672x372

قرار است صف‌های تشکیل شده برای خرید سری بازی‌های Halo در سال 2015 طولانی‌تر از سال‌های قبل باشد. یک عنوان اختصاصی و بسیار محبوب از کمپانی مایکروسافت که هر ساله بسیاری را مجبور می‌کند برای انجام این بازی هم که شده کنسول Xbox را خریداری کنند. نسخه جدید این بازی گیم‌پلی بسیار روان‌تری خواهد داشت و بازی چند نفره که همیشه یکی از بزرگ‌ترین نقاط قوت سری بازی‌های Halo بوده است بهبودهای بسیاری پیدا کرده است.

پلتفرم: Xbox One

تاریخ رونمایی: سال 2015

Titan Souls

Titan-Souls---Screen-2

در حالی که بیشتر کمپانی‌های بزرگ بازی‌ سازی به شدت در حال تلاش برای افزایش کیفیت سه‌بعدی بازی‌های خود هستند تا آن‌ها را به واقعیت نزدیک کنند یک کمپانی هم پیدا می‌شود که یک بازی دو بعدی را راهی بازار می‌کند که نه تنها از بازی‌های سه‌بعدی چیزی کم ندارد بلکه در زمینه گیم‌پلی از بسیاری از آن‌ها سرتر هم هست. Titan Soul یک بازی دو بعدی است که شما را به یاد بازی‌های پلی استیشن 1 می‌اندازد. یک دنیای بی انتها که می‌توانید در آن به جستجو بپردازید و غول‌های موجود در آن را سر به نیست کنید. البته برای انجام این کار شما تنها یک شمشیر دارید و بس!

پلتفرم: PS4 ،Vita ،PC ،Mac ،Linux

تاریخ رونمایی: سه ماهه اول سال 2015

Persona 5

oek8pazqzmo4qy8bv05c

یک بازی ژاپنی دیگر که توانسته طرفداران بسیاری را در 4 نسخه قبلی به خود جذب کند. نقطه قوت اصلی این سری از بازی‌ها داستان بسیار جذاب و قدرتمند آن است. بااینکه هنوز اطلاعات چندانی از نسخه جدید این بازی در دست نیست، اما نام آن کافی است تا برای معرفی آن لحظه‌شماری کنیم.

پلتفرم: PS3، PS4

تاریخ رونمایی: سال 2015

نظر شما در مورد این بازی‌ها چیست؟ کدام یک را قبلا تجربه کرده‌اید و ارزیابی شما از آن چه بوده است؟

42 در مورد “8 بازی بزرگی که در سال 2015 معرفی خواهند شد”

  1. نمینم چرا نمیتونم با هالو ارتباط برقرار کنم خیلب تکراریه مراحلش و داستان درستی نداره،بازی فقط مکس پاین و استار کرافت و فارکری،دویل مای کری،شادو مردر میدل ایرث
    ولی هیچکدومشون مثل استارکرافت نمیشن تا حالا چهار بار رو درجه سختی هارد تمومش کردم، و یه بار رو درجه اخریش البته مرحله اخر قسمت اولشو که کویین اف بلید برمیگرده به حالت انسانیشو رو همون لول هارد تموم کردم

  2. من عاشق بازی افسانه زلدا هستم،به جرات میشه گفت بهترین بازی نینتندو همین بازیه که براش ساخته میشه ای کاش برا پی سی هم میزد

  3. از بین بازی های معرفی شده قطعا بتمن ی چیزه دیگه ست هم از گرافیک بالایی برخورداره و هم نسبت به نسخه های قبلیش آپشن های زیادی رو بهره می بره

  4. یاد عناوینی و سری هایی مثل شاهزاده پارسی، مدال افتخار، Doom و … بخیر که خیلی وقته دیگه ازشون نسخه ای منتشر نشده.

  5. سید سجاد موسوی

    کلا نمیدونم این استار وارز چیه نه فیلماش نه بازیاش هیچ کدوم حتی 5 دقیقه نمی تونه من رو جذب کنه

  6. سلام، خسته نباشید
    من هیچکدوم رو بازی نکردم و نمیتونم درموردشون نظری بدم
    به نظرم شرکت ‏AE
    بهترین شرکت بازیساز دنیاست
    آقای نویسنده آیا بازی
    Amalur reckoning 2
    در این سال میاد
    @ZamaN@

    1. محسن محسنی

      چیزی مشخص نیست ولی امکانش هست. از دو سال پیش گفتن داریم روش کار میکنیم ولی هنوز تموم نشده انگار!!

  7. هالو
    بتمن
    فاینال فانتزی
    این سه تارو بیشتر از بقیه لیست قبول دارم البته نظره شخصیمه و ممکنه با دوستان متفاوت باشه

  8. همشون خیلی خیلی نامطلوب هستن به نظر چیزایی نستن که ارزش وقت گذاشتن و بازی کردن رو داشته باشن

        1. ببخشید میشه بگید شما چی بازی میکنید؟ چون این بازیایی که گفتم عنواین AAA صنعت گیم هستند

    1. بهر حال از یه بازی ندیده انتظار بیشتر از این هم نمیره
      من که به شدت منتظر batman , metal gear solid v , gta v هستم تا یه دلی از عضا درارم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH