این 3 گوشی سامسونگ را از بازار بخرید

در این مقاله، به سراغ گوشی‌های سامسونگ آمده‌ایم تا نسبت به کیفیت محصولات و شرایط بازار، 3 تا از بهترین‌های آن را برای خرید به شما معرفی کنیم. پس با آی‌تی‌رسان همراه باشید.

گوشی گرونه

سامسونگ گلکسی نوت4

Galaxy-Note-4

آخرین پرچمدار سامسونگ که با ورودش به بازار، سر و صدای زیادی را نیز به راه انداخت، گلکسی نوت۴ بود. این فبلت که یکی از برترین مدل‌های بازار است (مقایسه تخصصی آن با سایر مدل‌های بازار را از اینجا بخوانید)، مجهز به قلم مشهور S-Pen بوده و از نمایشگری بسیار با کیفیت با وضوح تصویر QHD بهره می‌برد و از نظر قدرت سخت‌افزاری و مشخصات نرم‌افزاری، یکی از کامل‌ترین محصولات بازار است. البته قیمتی نزدیک به 2.300.000 تومان (برای نسخه 32 گیگابایت)، آن را تبدیل به محصولی گران بها کرده است.

چرا بخریم؟

نمایشگر بزرگ و با کیفیت QHD
قدرت سخت‌افزاری عالی
امکانات نرم‌افزاری رنگارنگ و سنسورهای متنوع
باتری قدرتمند
قلم مشهور S Pen

چرا نخریم؟

قیمت بالا

گوشی متوسطه

سامسونگ گلکسی Grand 2 Dual

GRAND-2

یکی از گوشی‌های پرفروش سامسونگ در بازار که زمزمه‌های حضور نسخه سوم آن هم به گوش می‌رسد. گلکسی گرند 2 از یک نمایشگر 5.25 اینچی با وضوح اچ‌دی بهره می‌گیرد و مجهز به دوربینی 8 مگاپیکسلی با توانایی فیلم‌برداری فول اچ‌دی است. این گوشی را می‌شود هم اینک در بازار برای نسخه 2 سیم کارته با قیمتی در حدود 760 هزار تومان تهیه کرد.

چرا بخریم؟

نمایشگر 5.25 اینچی باکیفیت
دوربین با توانایی فیلم‌برداری فول اچ‌دی
پشتیبانی از دو سیم‌کارت
امکانات مناسب نرم‌افزاری

چرا نخریم؟

چیپست سخت‌افزاری عجیب و غریب!
ظاهر متوسط و نه چندان زیبا

گوشی ارزونه

سامسونگ گلکسی Star2 Plus

Samsung-Galaxy-Star-2-Plus+

برای کسانی که دوست دارند یک گوشی هوشمند با قیمت کم از سامسونگ داشته باشند، گلکسی استار 2 پلاس انتخاب بسیار مناسبی است. این گوشی 300 هزار تومانی، امکانات خارق‌العاده‌ای ندارد اما می‌تواند حس داشتن یک گوشی هوشمند را با مبلغی مناسب، در اختیار کاربرش قرار دهد.

چرا بخریم؟

امکانات معقول در برابر قیمت
جدیدترین نسخه اندروید 4.4.2
نمایشگر 4 اینچی

چرا نخریم؟

دوربین نسبتا ضعیف

52 در مورد “این 3 گوشی سامسونگ را از بازار بخرید”

  1. نوت 4 واقعا محشره……یک غول به تمام معناست…..بانظر اون دوستمون موافقم شدیدا که گفته من نوت 4 رو به کل شرکت اپل هم نمیدم…..من هم نمیدم…. اپل با اون رابط کاربری مسخرش اصلا جذبم نکرد بااینکه پولشو داشتم بخرم ولی دیگه هرکی خزوخیله آیفون دستشه…… رو دست سامسونگ گلکسی نوت 4 نیست درجهان…..من نوت 4 دارم …. واقعا دوسه ماه طول میکشه تا امکاناتشو بخوای پیدا کنی و باز هم هر روز هم هر ثانیه کلی چیز هست که بخوای کشف کنی…. بعدشم پورت یو اس بی داره… و فلش هم میخونه….اون سیم کوچولویی که توی نوت 3 هم هست توی نوت 4 هم داره….

    خلاصه ختم کلام….فقط فقط نوت 4…. بهترین و غولترین گوشی جهان…..

  2. به نظر من همه چیز بستگی به سلیقه داره منs4رو خریدم 2تومن الان نزدیک 1تومنه یعنی ضرر خالص ولی اون هایی که مثل من عاشق سامسونگ و دریای امکانات گوشی های سامی هستن باید صبور باشن ولی در کل s4که بی نظیره واقعا عالیه ولی نوت4محشره.با تشکر.

  3. من توت 3 د۹۰۰۵رو دارم واقعا عالیه اما بنظرم کسی که نوت ۳ داره ارزش نداره بخواد بفروشش و ۱میلیون تومن بده نوت ۴ بخره اگرم اصلا نوت ندتره ارزش داره نوت ۴ بخره چون نوآوری نوت ۲ نسبت به نوت ۳ واقعا فوق العادست و شگفت انگیزه اما نوت ۴ نسبت به نوت ۳ نوآوری دهن \ر کنی نداره مثلا نوت ۳ تو ۴۰ دیقه ۵۰ درصد شارژ میشه و نوت ۴ تو ۳۰ دیقه.خداوکیلی زور نیست بخواطر ۱۰ دیقه زودتر شارژ شدن ۲۳۰۰۰۰۰پول بدی!!!!یا اینکه نوت ۳ USB سه اما نوت ۴ USB ۲!!!اما کسایی که نوت ۳ دارن اگه منتظر بمونن تا نوت ۵ بیاد ارزش خریدن داره چون ثلبت شده ۲ نسله بعده هر مدل گوشی واقعا شگفت انگیزه.البته تاگفته نماند که نوت ۴ از همهنظر یک غول به تمام معناست.من نوت ۴ دستم گرفتم واقعا سنگین بودنش رو حس میکنم ام نوت ۳ واقعا سبکه البته اونم بخواطر فلزیه که در دوره نوت ۴ استفاده شده.من منتظره نوت ۵ هستم و خودمو آماده خریدنش میکنم

  4. من گلکسی اس4مینی دوسیم دارم خیلی ازش راضی ام اصلا چندماهه هیچگونه هنگی ازش ندیدم .حالا نمیدونم به اندروید ال آپدیت میشودیانه ؟کسی اطلاع داره بگه!!!!!!

  5. من خودم نوت 4 دارم.اونایی که میگن اینجوریه و اونجوریه قطعاً کار نکردن با این گوشی.فقط به صفحه اش نگاه میکنم خستگی چشمم در میره.خدایی با کارخونه اپل هم عوضش نمی کنم.آرزو میکنم همه دوستانی که این گوشی رو دوست دارن اما شرایط خریدشو ندارن هر چه زودتر بتونن این گوشی رو بگیرن و لذت محض کار با نوت 4 رو تجربه کنن.

  6. کجای چیپست grand 2 عجیب و غریبه؟؟؟ snapdragon 400 عجیب وغریبه؟؟؟!!!!! نه خداییش عجیب وغریبه؟؟؟!!! مردم شما بگید چیپستی که روی گوشی های htc desire 816-Sony Xperia M2-Sony Xperia C3-Sony Xperia T3-LG G3 Beat – … هستش روی grand 2 هم هست کجاش عجیب و غریبه؟!؟!؟!؟!؟!!!!

  7. فقط نوت 4 که البته قیمتش به ذهنم خطور می کنه بیخیال اون هم میشم اصلا بیخیال سامسونگ فقط چین

  8. بنظر من اصلا سامسونگ رو از بازار نخرین!!!! یعنی کلا نخرین اینو تجربه یک ساله ام میگه که با s4 کار کردم….بهتره بگیم سامهنگ

  9. بنظر من الان بهترین گزینه برای خرید اس 4 هست که همه امکانات عالی رو داره وقیمتش حتی تا یک تومن هم پایین اومد. گوشی هست که 13 سنسور مختلف داره که برخی از این سنسورها در نسل های بعد وجود ندارند.

  10. اخه سامسونگم شد گوشی!! من اگر پول خریدن گوشی رو هم داشته باشم پای این سامی نمیدم
    اما مدلهای خوبی معرفی کردین

  11. گرند 2 به نظرم گزینه وبیه ولی کمی قدیمی شده و مطمئنا به اندروید 5 اپدیت نمیشه در ضمن خیلی از کاربرا گفتند که ایرادات نرم افزاری داره به نظرم بهترین گزینه Grand prime هست که واقعا جاش تو این لیست خالیه هم قیمت کمتر داره هم cpu 64bit داره و هم دوربین جلو خیلی بهتری داره و البته باتری بهتر

  12. الان به نظرم خرید گلکسی اس 5 از نوت 4 عاقلانه تر باشد قیمت اس 5 خیلی کمتر است و نوت 4 چند ویژگی مثل ضد اب بودن و چند تای دیگه که در اس 5 است را ندارد

  13. گوشی های سامسونگ رابط کاربری خوبی دارن اما نمیدونم چرا همشون دوربینشون بیرون زده ! ( اگه بیرون زدگی دوربین نداشتن من Grand 2 Dual رو میخریدم ! )

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH