جدیدترین گوشی Meizu یک کپی کامل از آی‌فون 5c است؛ تماشایش کنید!

کمپانی چینی Meizu در ماه جاری میلادی، یکی از محصولات جدید خود با نام M1 Note را معرفی کرد. یک اسمارت فون 5.5 اینچی با مشخصات خوب و فوق العاده که با قیمت تنها 160 دلار برای نسخه 16 گیگابایتی در کشور چین عرضه شده است. این محصول فعلا تنها در بازار چین عرضه خواهد شد و هیچ برنامه‌ای نیز برای عرضه بین‌المللی آن وجود ندارد.

Meizu-M1-Note-vs.-Apples-iPhone-5c-(3)

قبل از معرفی رسمی این محصول، شایعاتی وجود داشت که نشان می‌داد این اسمارت فون تا حد زیادی شبیه به یکی از آی‌فون‌های کمپانی اپل است. حال بعد از معرفی، این موضوع به طور قطع به اثبات رسیده و M1 Note را می‌توان یکی کپی بی‌شرمانه از آی‌فون 5c دانست.

Meizu تا ریزترین جزئیات را نیز از روی 5c کپی کرده اما در عین حال تفاوت‌های کوچکی را نیز جهت خالی نبودن عریضه بر روی محصول خود قرار داده است. به‌طور مثال محل قرارگیری دوربین M1 Note و البته ظاهر آن با نسخه آیفون کمی متفاوت است. همچنین محل قرارگیری جک 3.5 میلی‌متری مربوط به هدفون در قسمت بالایی گوشی قرار گرفته است که این موضوع در آی‌فون دقیقا برعکس است.

یکی از شباهت‌های بسیار زیاد این دو محصول، رنگ‌هایی است که M1 با آن عرضه می‌شود. M1 Note همانند آی‌فون 5C در رنگ‌های آبی، سبز، صورتی، سفید و زرد به بازار عرضه می‌شود. البته باید توجه داشته باشید که این محصول همان‌طور که گفته شد تنها جهت بازارهای چین طراحی شده و بازارهای بین المللی هنوز مورد هدف قرار نگرفته است.

برای متوجه شدن این شباهت، می‌توانید به تصاویر زیر نگاه کنید:

Meizu-M1-Note-vs.-Apples-iPhone-5c Meizu-M1-Note-vs.-Apples-iPhone-5c-(8) Meizu-M1-Note-vs.-Apples-iPhone-5c-(7) Meizu-M1-Note-vs.-Apples-iPhone-5c-(6) Meizu-M1-Note-vs.-Apples-iPhone-5c-(5) Meizu-M1-Note-vs.-Apples-iPhone-5c-(1) Meizu-M1-Note-vs.-Apples-iPhone-5c-(2) Meizu-M1-Note-vs.-Apples-iPhone-5c-(3)

36 در مورد “جدیدترین گوشی Meizu یک کپی کامل از آی‌فون 5c است؛ تماشایش کنید!”

  1. میتونه کپی میکنه دمش گرم اگه این چینیا نبودن معلوم نبود این اپل و سامسونگ چقدر دیگه میخاستن بکشن رو گوشیاشون

  2. گرچه هر دو زیبا هستن، امّا گوشیای چینی چنگی به دل نمیزنه! باز اگه کپی برداری هم شده باشن که دیگه هییییچ!!!

  3. آخرش این شرکتهای چینی اپل رو دغ مرگ میکنن با این کاراشون یکی دو تا هم نیستن که بدبخت از کدومشون شکایت کنه

    1. از وقتی که استیو جابز دار فانی رو وداع گفت اپل هم کارش تموم شد مگه نشنیدی داره با اندروید هماهنگ میشه برا انتقال اطلاعات

  4. اون آبیه چرا شبیه لومیاست؟ من یه لومیا 920 چینی دیده بودم که اندروید بود اما ظاهر نرم افزاریش رو شبیه ویندوزفون کرده بودن! واقعا کاراشون عجیبه این چینیا

  5. حالا نه اینکه این آی فون 5c خیلی هم خوشکل بود!!! حداقل از یه گوشی بهتر میومد کپی میکرد بی سلیقه

      1. درسته پورسه شکایت کردن خیلی طول میکشه ولی نباید اینطور اجازه بده از گوشی هاش کپی بزنن حالا با شکل رابطی که هست !! یکم بگذره فردا GLXرو کپی شده با قیمت 100تومن میدن بیرون!!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH