طرح جدید همراه اول در زمستان: با هزار تومان یک ساعت حرف بزنید!

hamrah-aval

همراه اول از آغاز طرح زمستانی خود با نام «روزهای گرم حرفی» خبر داد.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، طرح «روزهای گرم حرفی» همراه اول که از روز یکشنبه 7 د‌ی‌ماه آغاز شده، تا پایان زمستان سال جاری ادامه خواهد داشت. در این طرح کلیه مشترکین دائمی و اعتباری می­‌توانند تنها با پرداخت هزار تومان، در طول روز از 60 دقیقه مکالمه درون شبکه (همراه اول و تلفن ثابت) از ساعت 7 صبح تا 23 بهره­‌مند شوند.

در این طرح، 60 دقیقه مکالمه، بعد از زمان فعال سازی آغاز شده و تا پایان همان روز(ساعت 23) معتبر است. همچنین زمان 60 دقیقه مکالمه می تواند در چندین تماس مصرف شود؛ به عبارت دیگر حتما نیاز نیست که یک تماس 60 دقیقه ای صورت پذیرد.

این گزارش می افزاید: هر مشترک می تواند در طول روز فقط یک بسته خریداری کند که تخفیف مشترک پس از زمان ثبت نام محاسبه می شود و طبق اعلام، قیمت برای کاربران اعتباری و دائمی یکسان و برابر با 10.000 یال است.

همراه اولی ها می‌توانند برای خرید بسته با یکی از روش‌های «ارسال عدد 1 به سرشماره 8064»، «ارسال عدد 3361 به سرشماره111» و یا «شماره گیری#3361*111*» اقدام کنند.

23 در مورد “طرح جدید همراه اول در زمستان: با هزار تومان یک ساعت حرف بزنید!”

  1. درسته مکالمه اصلی ترین سرویس اپراتور محسوب میشه ولی نیاز اول امروزه مشتریان همه اپراتورها اینترنته که باید سریع، ارزان و با پوشش مناسب باشه که نیست. به نظرم در توافقات پشت پرده ای که انجام شده بزودی همراه اول هم نرخ بسته های اینترنتیش رو افزایش بده تا دست همه کاربرا تو پوست گردو بمونه

  2. این طرح واسه اونایی خوبه که زمان مکالمشون بالاست و مخصوصاً خطشون اعتباریه. بدرد امثال من نمیخوره!!!!
    البته این همراه اول دیگه خیلی شورشو درآورده.
    فقطططططط ایرانسل!

  3. مهدی مس کوب ساروی

    بد نیست، گاهی شاید بدرد بخوره. وقتی می خوای با کسی صحبت بکنی و میدونی تماس بالای 10-15 دقیقه میشه به کار میاد. ولی به نظر من کمتر کسی روزی 60 دقیقه با مبایل تماس داشته باشه مگه کسی کارش وابسته به تماس تلفنی هست.
    این جور طرح ها تبلیغ خوبی برای این اپراتور رو به فراموشی هست 🙂

  4. واسه کسایی که زیاد حرف میزنن طرح خوبیه بخصوص اعتباریها!
    چون ۶۰ دقیقه حرف با اعتباری میشه حدود ۵ هزار تومن اما با این طرح یک پنجم میشه و واقعا میصرفه حتی اگه نیم ساعت هم حرف بزنین

  5. سید سجاد موسوی

    کلا برداریه من خودم 2 بار گول این طرح های همراه اول رو خوردم که با اومدن قبض برق از گوشیم پرید

  6. برای کسانی که زیاد مکالمه میکنن طرح خیلی خوبیه جدیدا همراه بهتر از ایرانسل داره خدمات میده اگه چشم نخوره

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH