10 فبلت برتر سال 2014/ بهترین را انتخاب کنید!

BEST-Phablets

سال 2014 را می‌توان یکی از سال‌های موفق و برجسته در دنیای فناوری دانست. به همین خاطر ما بر آن شدیم تا ۱۰ فبلت برتر در این سال را لیست کرده و از شما بخواهیم تا برترین مدل را انتخاب کنند و جایزه ویژه آی‌تی‌رسان را به آن اعطا کنیم.

شما فکر می‌کنید کدام تبلت، موفق به دریافت جایزه ویژه آی‌تی‌رسان در سال 2014 خواهد شد؟!

آلکاتل وان تاچ Hero 2

alcatel-hero2

 

کمپانی فرانسوی آلکاتل را بایستی یکی از آن نوستالژی‌های خاطره انگیز در کشور ما دانست که در روزهای نخستین ورود تلفن همراه، بسیار محبوب بود. حال این کمپانی با سرمایه‌گذاری گسترده در بخش هوشمندها، دوباره به این بازار بازگشته و Hero 2 یکی از بهترین ساخته‌های این سازنده با قدمت است. نمایشگر ۶ اینچی آن از وضوح تصویر فول اچ‌دی بهره می‌برد و طراحی زیبا، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و باتری 3100 میلی‌آمپری، از دیگر شاخصه‌های این محصول آلکاتل به حساب می‌آیند.

اپل آی‌فون 6 پلاس

iphone-6plus

شاید پیش‌بینی روزی که اپل یک نماینده در بین فبلت‌ها باشد خیلی دشوار بود اما آی‌فون 6 پلاس نماینده اپل در بین برترین مدل‌های سال 2014 است که از نمایشگر 5.5 اینچی با وضوح تصویر فول اچ‌دی بهره می‌گیرد. محصول اپل با اینکه دوربینی 8 مگاپیکسلی دا‍رد اما مجهز به لرزش‌گیر اپتیکال بوده و توانایی فیلم‌برداری فول اچ‌دی و همچنین ضبط صحنه آهسته با سرعت ۲۴۰ فریم بر ثانیه را دارد.

ال‌جی G Pro 2

g-pro2

ال‌جی در سال 2014 محصولات زیادی را روانه بازار کرد و نسخه دوم از سری محبوب Pro این کمپانی، مجهز به دکمه‌های پشتی و طراحی ویژه آن شده است. این گوشی 5.9 اینچی، از چیپست قدرتمند اسنپدراگون 800 بهره می‌گیرد و دارای 3 گیگابایت رم داخلی بوده و دوربین 13 مگاپیکسلی آن توانایی فیلم‌برداری با وضوح 4K را نیز دارد.

ایسوس زن‌فون 6

ZenFone-6.

ورود رسمی ایسوس به بازار فبلت‌ها، با فون پد نوت ۶ رقم خورد. اما پس از آن به سراغ سری زن‌فون رفت و سه مدل با اندازه‌های مختلف معرفی کرد که بزرگ‌ترین‌شان زن‌فون 6 است. این فبلت همان طور که از نامش پیداست، دارای یک نمایشگر 6 اینچی بوده و از معدود مدل‌هایی است که پردازنده اینتل در قلب آن می‌تپد. فبلت ایسوس دارای یک دوربین 13 مگاپیکسلی با توانایی فیلم‌برداری فول اچ‌دی است.

زدتی‌ای نوبیا  X6

zte-nubia-x6

زدتی‌ای محصولات متنوعی در رده‌های مختلف بازار دارد و بایستی X6 را یکی از بهترین‌های این کمپانی دانست. این فبلت غول پیکر، نمایشگری 6.44 اینچی با وضوح فول اچ‌دی داشته و در قلب آن از اسنپدراگون 801 با ۳ گیگابایت رم استفاده شده و حتی می‌توانید نسخه 128 گیگابایتی آن را نیز تهیه کنید. از دیگر مشخصات جالب توجه این فبلت، دوربین جلویی 13 مگاپیکسلی‌اش است که در کمتر مدلی از بازار می‌توان آن را یافت!

سامسونگ گلکسی نوت 4

galaxy-note-edge

به یقین سامسونگ یکی از پایه گذاران اصلی در دنیای فبلت‌هاست که سری نوت این کمپانی در این بخش، پیش قدم است. حال آخرین محصول از این سری مشهور یعنی گلکسی نوت 4، با دریایی از امکانات، پای به عرصه فبلت‌ها گذاشته و برای همه رقبا شاخ و شانه می‌کشد. این فبلت با نمایشگر 5.7 اینچی، فناوری Super AMOLED و وضوح تصویر QHD عرضه شده و باتری ۳۲2۰ میلی‌آمپری و دوربین 16 مگاپیکسلی با توانایی فیلم‌برداری 4K از دیگر توانایی‌های این محصول سامسونگ هستند.

سامسونگ گلکسی نوت اج

Samsung-Galaxy-Note-Edge

سامسونگ در نمایشگاه IFA 2014 بسیاری را غافل‌گیر کرد و با معرفی گلکسی نوت Edge که از یک نمایشگر باریک خمیده در کنار صفحه نمایش اصلی بهره می‌برد، سعی نمود تا خلاقیت را هم چاشنی محصولات جدیدش بکند. این فبلت که نمایشگر اصلی آن 5.6 اینچی با وضوخ QHD است، از چیپست قدرتمند اسنپدراگون 805 بهره برده و دارای 3 گیگابایت رم و باتری 3000 میلی‌آمپری است.

لنوو  Vibe Z2 Pro

lenovo-vibe-z2-pro

کمپانی لنوو یکی از مطرح‌ترین سازندگان لپ‌تاپ در دنیاست که سرمایه‌گذاری زیادی را هم در بخش گجت‌های همراه کرده است. Vibe Z2 Pro محصولی فلزی و شیک از این شرکت بوده که در آن از هسته‌های کریت ساخت اسنپدراگون استفاده شده است و نمایشگر 6 اینچ و QHD آن، کیفیت مسحور کننده‌ای دارد.

موتورولا نکسوس 6

nexus-6

آخرین محصول گوگل این بار سر از کارخانه موتورولا در آورد و تغییرات زیادی را نیز به خود دید! با یک افزایش زیاد در سایز، نمایشگرش 6 اینچی شد و وضوح تصویر QHD به همراه سخت‌افزاری قدرتمند چون اسنپدراگون 805 و 3 گیگابایت رم، نکسوس 6 را تبدیل به غولی در دنیای فناوری نمود. این فبلت برخلاف اسلاف خویش نگ قیمتی نسبتا بالایی نیز بر رویش نصب شده اما از نظر رقابت با بهترین‌های این حوزه، هیچ چیزی کم ندارد.

هواوی اسند میت 7

huawei_ascend_mate_7

این فبلت غول پیکر ساخت هواوی، به صورت رسمی در نمایشگاه IFA 2014 معرفی شد و از یک بدنه تمام فلزی با سنسور اثر انگشت بهره می‌برد. اسند میت 7 دارای نمایشگری 6 اینچی با وضوح تصویری فول اچ‌دی بوده و از پردازنده اختصاصی هواوی به نام Kirin 925 استفاده می‌کند و دارای یک دوربین 13 مگاپیکسلی با توانایی فیلم‌برداری فول اچ‌دی است.

حال نوبت شماست، برترین را انتخاب کنید!

[polldaddy poll=8548472]

65 در مورد “10 فبلت برتر سال 2014/ بهترین را انتخاب کنید!”

  1. سلام واقعیتش هیچ وقت فکر نمیکردم گوشی یا فبلتی از برند هواوی بخرم،ولی با دیدن فبلت اسند میت و با توجه به قیمتش که از نوت پایین تر بود واقعا تعجب کردم سنسور اثر انگشت بسیار قوی پردازنده خوب رم بالا،نتیجتا نسخه ۳۲ گیگ مدل tl10 رو خریدم انصافا راضیم الانم با همین دارم مینویسم فقط ایراد از آپگرید های اندروید هست قرار بود زود آپگرید برای میت 7بده که نداده

  2. آقای گلکار از لومیا 1525 خبر موثقی نیست؟ یا کنسل شده 2020 بجاش میاد؟

    ضمنا
    CES2015
    6 تا 9 ژانویه فراموش نشه. منتظر خبرای خوب هستیم.

  3. اقای گل کار یه سوال داشتم .

    من میخام یک فبلت بگیرم از بین نوت4.نوت3.میت7.و جی3.
    بنظر شما کدومشون نسبت به قیمتشون باصرفه تره و نسبت به امکاناتو میارزه به اون قیمتی که دارن ..

    نظر خودتونو بگید.

  4. اگه امکانش هست Lenovo Vibe Z2 Pro رو هم بررسی کنید به نظر میرسه فبلت خوبی هست و ارزش خرید بالایی داره.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH